Nekad Phillay | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Phillay

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/fiile/

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad är ditt discord namn? Phillay#7446

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2001

Berätta om din karaktär. Tja jag heter Lars Andersson och är född 1999, Jag är en utav 5 bröder. Mig, Lasse, Arne, Albin och Vlad. Jag föddes till en gammal tant utav morsa och en stenrik drogbaron i malta och flyttade sedan till colombia med farsan när jag var 2 år gammal eftersom morsan inte kunde ta hand om mig något mera. Under mestandela tiden av min barndom så va jag springpojke åt min farsa och hans "cartell". Eftersom jag var son till en drogbaron så växte jag snabb inom rankerna i cartellet. Alla tyckte om mig mycket efter som jag var en omtänksam och medveten person. Jag tyckte om det jag gjorde ända fram tills allt gick snett. Det var en fin sommardag och jag och min pappa var inne i staden i colombia och handlade diverse grejor. När vi skulle åka ifrån staden så blir vi stoppad av den colobianska polisen, jag visste att inget skulle hända eftersom polisen låg på payrulle av min farsa eller så trodde jag iallafall. Det vi inte visste var att polisen var ute efter min pappa och vela ha honom död. Vi visste inget om det där och vi tog allt helt normalt som vi alltid brukade göra men när polisen kom fram till bilen så drar dom fram vapnen och kastar ut oss ifrån våran bil, dom måste ha vart min 10 personer. Jag som levt hela mitt liv i cartellen var ju van med sådant här men nu så hade jag en känsla på att nått skulle gå snett och jag var rädd. Jag som levt i colombia näst intill hela mitt liv så kunde jag näst intill inge colombianska men förstår lite. Det jag förstog utav de poliserna skrek va att dom äntligen hade tagit min farsa och att han skulle få betala för allt han har gjort. Jag visste att vi var dödens fram tills att jag såg en främande bil komma farande mot oss. Det var farsan förstaman och hans grabbar. Dom kommer fram till platsen och öppnar eld mot polisen. Poliserna sprider ut sig och tar med min farsa, jag lyckas springa bort till farsans förstaman. Han säger åt mig att ta mig härifrån så fort som möjligt. Jag tar en utav deras bilar och flyr från platsen medveten om att dom aldrig skulle kunna klara sig så nu var jag själv kvar. Jag visste att jag måste fly ifrån colombia så fort som möjligt och ta ett flyg långt där ifrån. Jag kommer ihåg att farsan hade snackat om att jag hade andra bröder och att dom skulle flytta och mötas upp i Multistaden. Jag skyndar mig hem och plockar på mig det mest nödvändigaste jag kunna hitta och bokar snabbt ett flyg till Multistaden där jag nu kan återförenas med mina bröder som jag hört talas om.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag har mycket erfarenhet utav RP. Ända sen jag var ungefär tolv eller tretton år så har jag fastnat för rp spel, Det började med Gmod och sedan över till Arma 2 och 3. Så jag har mycket erfarenhet av seriös RP

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag älskar att RPa och har verkligen fastnat på Unive och verkligen vill fortsätta spela på den.

Hur hittade du Unive? Jag och några polare vela börja FiveM och fick rekomendation om att unive var en utav dom bästa och mest rp roligaste att spela på.på

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få utveckla min rp ännu mera och att få starta ett helt nytt liv och arbete.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu så spelar jag inte på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka