Accepterad Philipwickman | Whitelist ansökning [BillyBrunsås | Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dripper

Icke Medlem
Meddelanden
191
Reaction score
22
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199111331514/

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip wickman

Vad är ditt discord namn? tjeena#8867

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2005

Berätta om din karaktär. jag heter Mikael Wickman men kallas för Micke. Jag bodde i Jakobsberg. Söderhöjden för att vara exakt. Jag var 15 år och kom in i fel vanor. Jag var ute och chilla med mina grabbar när polisen kom och tog mig och jag fick gå på piss prov 3 gånger i veckan i 3 månader. Jag var på fest på lördagen och provet var på måndag och jag hade kvar narkotika i blodet och fick sos hem i 1 år. Jag blev stressad och deprimerad av att sitta där vilket ledde till att jag blev aggressiv och fick vara där 2 år till.

Jag har precis blivit utsläppt och bryr mig inte längre vilket bana jag tar. Jag försöker få en plats i samhället men ingen vill anställa nån med min bakgrund. Jag har fortfarande hopp att komma in i samhället.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag håller mig till min karaktär och vet hur man beter sig. Jag har läst reglerna och kört fivem mycket på olika servrar. När jag är inne i nån server så håller jag mig inom rollen och jag vet att man ska rpa hela tiden och inte snacka normalt/ nått utanför servern.

jag erbjuder en bra karaktär och kommer hålla mig till jobbet jag får som tex gängkriminell eller samhällsjobb.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker multistaden är en bra server och en väldig seriös server vilket gör så jag vill hjälpa till att växa servern. Multistaden är ett bra Community med bra personer så jag vill vara med och fortsätta med det.

Hur hittade du Multistaden? Genom vänner som spelar på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att antingen få ett jobb inom samhällstjänst eller som kriminell.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Kör aktivt på bloodlife rp just nu och kör på många engelska servrar. Har självklart kört på svenska också '

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka