Nekad Philipwickman | Chef-jobb ansökan (UPPDATERAD) [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dripper

Icke Medlem
Meddelanden
191
Reaction score
22
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Philip

Vad heter du på discord? dripper#8867

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? Runt 200-300 nånting

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på jobbet då jag tror jag är redo för det. Jag har mycket chefs positioner på mitt jobb asså då irl där jag jobbar och jag gillar att styra saker. Jag har för kunskaper av att styra företag på fivem då jag hjälpte till att styra Securitas förut. Jag gillar att hjälpa folk med deras problem då jag är polis nu och gillar att prata och hjälpa folk. Jag är väldigt aktiv på servern och tror jag skulle passa som chef. Jag skulle försöka prata med alla på jobbet så vi får ett företag som jobbar tillsammans och kan känna att alla är vänner. Jag vill se falck drivas framåt och vara så effektivt som möjligt och kunna fortsätta vara det bästa bil jobbet just nu. Jag vill se falck fortsätta sin framgång. Jag skulle försöka att alltid hålla anställda aktiva om dom inte har nån bra anledning varför dom inte är online och försöka att alltid anställa snälla och bra kollegor.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inga erfarenheter från just Falck men jag har erfarenheter om hur man ska agera som falck och hur man ska jobba. Jag har rpat mycket vilket då leder till att man har träffat många Falck anställda vilket jag då har fått erfarenhet ifrån samt vänner som har jobbat inom olika bil jobb. Jag har jobbat på många olika jobb men inte Falck men jag har sett andra och sett själv hur man ska göra så jag känner själv att jag passar.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en 25 årig man med namn Claus Burger som intresserar inom gamla fordon han äger många gamla motorcyklar och bilar. Min karaktär är en social person men kan skämmas inför beröm och blir lite små nervös men han klarar sig alltid. Han har alltid älska att jobba med folk han spelade fotboll som lite vilket har resulterat att han gillar att göra aktiviteter och gymma. Han började sin jobb karriär som Securitas där han blev befordrad till veteran sen lämna han och blev anställd igen då han blev chefs assistent så Claus har kunskaper om att driva ett företag. Hans pappa jobbade inom polisen och han gick i pappas spår och blev polis. Vilket han jobbar på då han brinner för att hjälpa folk och hålla sina medmänniskor och främlingar säkra.

Han är en självsäker person som gillar att jobba hårt och prata med folk. Claus har många vänner och försöker alltid få fler en av hans favorit saker är att åka runt med sin muskel bil med sina kompisar helst åker han muskel bil med sin bästis pojan och hans andra bästis Leif. Pojan och Claus jobbar som polis tillsammans och älskar det. Claus genom sina jobb har lärt sig att agera på egen hand i stressande situationer och kunna agera på ett bra sätt vid olika tillfälligheter och att vara opartiskt då han är det på förhör och liknande.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så mycket som möjligt ca 6+ timmar per dag sen blir det självklart mindre vissa dagar och mer vissa dagar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart då det är min favorit server

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? Så klart

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka