Nekad Philipwickman | Ban överklagan (Hugo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dripper

Icke Medlem
Meddelanden
191
Reaction score
22
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199111331514/

Ditt Hex-ID: 1100001449bdeba

Vad är din discord tagg? dripper#8867

Vem var det som bannade dig? connection rejected by Philip320's server: Det var inte alla på servern som fick en i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman (Användarnamnnamn: SJ) - unive.se

Hur lång tid var din ban? Antar perma då jag fick klackskon

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? connection rejected by Philip320's server: Det var inte alla på servern som fick en i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman (Användarnamnnamn: SJ) - unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte varför staffs valde att banna mig samt att att endast philip kan se varför och grejen är att jag vett inte om det är nån slags bug vilket det känns som då jag inte är avstängd på discorden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag försökte gå in på servern efter en restart och såg att det stod Connection failed och sen error: connection rejected by Philip320's server: ⛔ Det var inte alla på servern som fick en i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman (Användarnamnnamn: SJ) - unive.se

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag inte svara på grund av att jag inte vet anledningen bakom varför jag blev bannad men jag antar att anticheatet falskt bannat mig eller nått. För grejen är att jag tror inte att det är för nån slags fel i min RP då jag rpade som vanligt och gjorde inte nått ovanligt. Samt att jag försöker alltid banna folk som har gjort fel saker och även därför jag blev SV så det känns väldigt skumt om atttt jag själv skulle gjort nått typ av RP fel och så grovt att jag har blivit permad.
det kan vara att det är en fel ban men som sagt det vet jag inte för att jag inte har fått nån anledning. Samt att jag inte har blivit avstängd från discorden vilket gör så jag får ännu mer frågetecken i hjärnan då jag genuint vet inte vad som har hänt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev avstängd tidigt i min rp karriär där jag inte hade nån plan om min RP och var väldigt dålig på att rpa. Jag blev bannad för bug abuse då mitt spel laggade ut och dum som jag var utnyttjade jag det. Jag förtjänade 100% mitt straff men jag har gått en lång väg i min rp och lärt mig från mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte då jag har genuint ingen aning om vad som har hänt. Om jag får en anledning så kan jag försöka reflektera över vad jag har gjort så man kan reda ut allt då jag personligen inte tycker jag har gjort nått fel i min rp samt att det blev direkt permaban och inte en ban som supports har lagt. Så svaret på frågan är genuint jag vet inte då jag har absolut ingen ide vad som har hänt eller vad jag har gjort så skulle vara tacksam till 1000% om någon kunde förklara för mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut lärt mig från mina tidigare bans då jag har gått från en väldigt dålig rp till en relativt bra rpare enligt mig och faktiskt många andra. just nu dock så har jag inte lärt mig nått just den här bannen då jag inte har fått nån anledning. Om det är tex att jag har haft VPN så ber jag om ursäkt då jag inte hade nån ide av det och om det är något annat så säger jag förlåt i förtid.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka