Accepterad Philipwickman | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dripper

Icke Medlem
Meddelanden
191
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad heter du på discord? Dripper#8867

Ange ditt födelsedatum 27 April 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att söka var både för att ni letar efter fler som kan hjälpa till med processen att bli medlem samt att jag ser dagligen folk som tjatar som vill att nån ska ta intervjun så tänker jag att jag kan vara med och hjälpa till.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tror ni kommer vilja ha mig som medlemskapsansvarig då jag är väldigt aktiv av mig på forumet samt på discorden. Jag kommer kunna ta flertal intervjuer dagligen samt godkända/neka folks ansökningar dagligen sent som tidigt då jag mesta delen av timmarna vakna sitter inne på antingen servern eller läser forumet.
Jag är snäll och social person som inte kommer vara rädd att prata med folk samt inte rädd att neka folk på sina muntliga intervjuer samt forumet. Jag vet att vissa kan tycka att det kan vara nervöst att intervjua folk vilket inte jag tycker då jag är chef på Securitas och tar många intervjuer dagligen där majoriteten blir nekade. Som sagt jag kommer försöka läsa folks ansökningar samt ta intervjuer så mycket som möjligt. Om jag blir godkänd efter allt så kommer jag prioritera att ta folks muntliga före min rp. Vilket kan kännas tråkigt men jag är redo och fullt besluten att göra det om jag blir godkänd. Jag kommer vara en hård person som alltid har samma krav på alla även om jag känner dom privat då alla ska ha samma förutsättningar och det inte ska vara nån särbehandling. Vissa kan agera annorlunda beroende vilken person den möter vilket jag inte kommer göra då jag alltid kommer agera professionellt som medlemskaps ansvarig då jag är den som visar fronten av Unive för dom nya personerna.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man alltid ska bemöta motparten som vän alltså då trevligt och välkomnande så personen känner sig välkommen in i servern och förhoppnings vill köra mer då den känner att den blir uppskattad. Självklart så ska man bemöta folk som man själv vill bli behandlad men även om någon beter sig som ett riktigt svin så är det ändå viktigt att fortfarande agera professionellt för att visa att unive alltid föregår med ett gott exempel där folk är trevliga och agerar proffsigt i alla situationer.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill påverka den på det sättet att alla kan reglerna när dom är medlemmar då det är en viktigt att medlemmar kan reglerna då dom visar upp en front för unives Community. Om alla på servern håller på att lalla samtidigt som dom har medlem kommer det leda till ett dåligt rykte om unive vilket är det sista jag vill ha på servern. Jag vil påverka betydelsen på det sättet att alla som har medlem kan reglerna samt har en planerad karaktär från start och inte börjar komma på mitt i rollspelet då det leder till en dålig nivå av rp samt dåliga scenarion för samtliga. Jag vill vara den som påverkar på det sättet att alla medlemmar kan föregå med ett gott exempel för att visa icke medlemmar samt andra serverar vilken standard vi har på servern som leder till att mer folk kommer in.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Mina krav är att man kan majoriteten av reglerna enligt mig om man inte kan eller två på intervjun så gör det inget så länge man pluggar på dom direkt efter. Samt att man har en planerad karaktär och ett planerat sätt hur man ska rpa. Då jag tycker att man ska ha en grund för sitt rp samt kunna reglerna då det i sin tur leder till att man får ett mer framgångsrik server med bra community och förhoppningsvis mer folk som kan hålla sig inom reglerna och inte lalla runt samt bryta regler. På intervjun samt forumet vill jag att man ska ha en väll utvecklad text samt intervju då det visar engagemang och vilja att köra på servern. Att göra en ansökan ska inte ta 5 minuter man skriver medans man käkar typ då jag tycker att det är sätt att visa att man inte vill vara medlem och visa en bra front för unive utan det visar bara att man tror att man kan bara glida in på ett bananskal vilket jag tycker är helt fel.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar kommer mest ligga i att alla medlemmar ska kunna ha en grund i sin rp samt kunna reglerna så dom kan rpa på en hög nivå. Mitt ansvar kommer ligga i att alla som kommer in som inte kan reglerna eller bara är där för att förstöra kommer ligga i mina händer därför kommer jag vara en relativt hård person som sätter krav då jag tycker det kommer leda till ett bättre Community på unive samt mindre lallare

Hur ser din aktivitetet ut? Nu under sommarlovet så svajar det relativt mycket men enligt steam så snittar jag 7 timmar perdag senaste två veckorna

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Nope

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte just nu:)

-rep gärna mig och skriv kritik vad jag kan utveckla så jag kan göra en bättre ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka