Nekad Philips | Medlem ansökning [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Philips

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad är ditt discord namn? philipdickman

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Jag heter Hugo dag är född 1999 jag föddes med min mamma och pappa i Stockholm och sedan flyttade jag till Uppsala till en fosterfamilj för att mina föräldrar slog mig därför är jag lite blyg som person men annars väldigt glad om någon gör något dumt emot mig eller mina kompisar brukar jag vara den stora och försöker lösa bråket för gillar inte bråk jag har inget jobb just nu då jag lever på A- kassa vill skaffa jobb dock tröttnat på att alltid vara hemma gillar jag att åka bil och åka runt i olika bilar jag är singel och sökande jag brukar åka runt i min bil och hänger på piren en del för att där finns det goa folk och snacka med jag brukar gå upp klockan 8.00 går jag upp och sedan går jag till soffan och chillar som fan och tar min tv dosa och drar på en tv kanal men jag har som sagt tröttnat så vill jobba på polismyndigheterna för har ett stort intressen för det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål med servern är att uppnå så bra rp som möjligt samt bara allmänt ha kul och
skapa nya vänner både ig och inte.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte spela för att vinna. Om du spelar för motpartens vinst gör du att scenariot dras ut vilket blir roligare och det blir inte så mycket powergaming.

Hur hittade du Unive? Genom kompisar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka