Accepterad Philips | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Philips

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/megic07s/

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad är ditt discord namn? Philip Boii #0063

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär Hugo Dag och är född 1999. Jag föddes med min mamma och pappa i Stockholm och sedan flyttade jag till Uppsala till en fosterfamilj under en längre period för att mina föräldrar slog mig. Där av är jag lite blyg som person men annars väldigt glad och respektfull. Men om någon gör något dumt emot mig eller allmänna brukar jag vara den som försöker lösa bråket för gillar inte bråk. Jag har inget jobb för tillfället då jag lever på A- kassa men skulle gärna vilja skaffa jobb. Dock har jag tröttnat på att alltid vara hemma. Mina intressen är att åka bil. Och när jag säger åka bil menar jag bara att cruisa runt. Kanske stanna på donken. Jag brukar gå upp vid 8.00, sedan tar jag en dusch, borstar tänderna samt bäddar min säng noggrant. Efter det går jag ut till gymmet för att få min dagliga workout. Mina intressen i livet är framförallt polisen. Allt dem gör är bara så spännande så min plan i livet är att bli polis och jobba inom FRI/Piketen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag är en mycket trevlig person och jag vill skaffa ett riktigt jobb på Unive. Har spelat ett tag utan jobb och har varit väldigt rastlös därför vill jag typ bli mekaniker så jag har något och göra och får in pengar till en fin bil. Jag är väldigt mogen av mig och blir aldrig irriterad om någon är jobbig eller om taskig. En till anledning till varför jag ska bli medlem på unive är är för jag skulle bidra med ett bra rp:ande med riktigt bra scenarion samt att jag nästan alltid spelar för motpartens vinst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en bra och erfaren rp:are samt roliga men också seriösa scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska spela som om att du inte vill vinna scenariot typ. Du ska spela för att ha kul i ett scenario inte för att vinna det. Meningen är att ha kul under scenariot, inte bara för att vinna det.

Hur hittade du Unive? Mina polare ha snackat mycket om Unive, har sätt lite på eran youtube och bestämde mig för att ge er en chans.

Godkänd efter muntliga intervjun Välkommen till
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka