Nekad philipmebrodda | Medlem ansökning [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

philipmebrodda

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? philip

Vad är ditt discord namn? philipmebrodda

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2009

Berätta om din karaktär. hej min karaktär heter Bertil Orcarsson och är en kille som är 35 år gammal. Bertil föddes i Stockholm men flyttade till unive. Bertil har bott i staden unive i runt två månader. Bertil gick i skolan men blev trött på läxor och arbete när han gick på gymnasiet. Bertil jobbar just nu som byggarbetare o h har gjort det i runt 2 år nu. Bertil älskar sitt jobb. Bertil älskar bilar och älskar att ge kritik till personer med snygga bilar. Såklart andra ochså. Brtil har sedan han varit liten alltid velat bli polis. redan när Bertil va 3 år så fick han sitta i en polis bil. sedan dess har hoppet om att bli polis varit starkt. Bertil försöker skaffa vänner som ochså gillar bilar. Bertil satsar en karriär inom polisen och träner väldigt hårt varge dag för uppnå sitt mål inom blå ljus verksamheten

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål e att bli polis och självklart ta de poriktigt så att andra spelare tycker att de känns som att rollspelet är på högsta nivå. Jag ska ochså bidra med ännu mer rollspel. jag kommer bidra med att rollplaya mitt jobb väldigt bra och framför allt försöka få andra spelare att tycka att det är rolig. och så klart ska jag ha roligt själv. jag ska ochså såklart ta mitt och andras rp till nästa nivå på denna surver. Mitt mål med rollspelet är ochså att insperera andra att testa på unive. samt ta rp till nivå satt det blir roligt för alla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska kunna både förlora och vinna och ta det, sedan att man ska göra scenariot roligt för båda parterna och att man inte bara satsar på att bara en själv ska vinna allt hela tiden för då blir det inte lika kul för den andra spelaren. man ska alltid försöka göra satt senariot blir roligt för båda spelarna vad som en händer.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst alla regler kan ge eempel på några viktiga grund regler inom rpn. RDM, random death match man får inte döda någon utan andledning, VDM veachel death match man får inte andvända ett fordon som vapen mot en annan spelare, Fear RP man sk värna om sitt liv och vara rädd, Copbait, försöker få polisens uppmärksamhet, C logging, Man får inte lämna speletn undcer ett scenario förr att undvika konsekvenser t.ex

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag då jg rpat i 6 månder fst på ndra servrar så jag vet vad jag gör och vad rp innebär

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jg är en mogen kille som bara kommer spela fört att ha kul och vet vad rp innebär samt vara snäll mot alla och lära dem

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej tagit på 48h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka