Nekad philipcarl | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

philipcarl

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip Skåpe

Vad är ditt discord namn? philip0484_39141

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2011

Berätta om din karaktär. . Philip carl. 21 år gammal när han var 12 till 19 år gammal var han en busig unge som gillade kriminalitet jävligt mycket men när philip var 19 blev han utkastad av sina föräldrar pågrund av hans busighet och kriminalitet philip fick en känsla om att hans föräldrar inte gillade honom och för det så valde philip att sno sin pappas bil för att köra iväg det till vart som helst men efter 8 timmar av körning så hade philip kraschat bilen mitt i ingenstans philip har medvetslös i 12 timmar innan han hade vaknat i en sjukhus där philip frågade vad heter staden och vart ligger staden? Sjukvårdaren sa att han kom till Unive. Efter philip blev släppt från sjukhuset så började han med sitt nya liv i Unive för att undvika hans föräldrar men han hade ingen medborgarskap/medlem så han har ansökit många gånger med har blivit nekad av staten så nu kommer han göra sitt bästa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bättre rp eftersom att jag får nu medlemskap här på unive roleplay för nu kan jag göra massa saker som kräver medlem t.ex. Jobb och slagsmål med massa mer spännande medlem scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda partner ska ha det lika roligt i scenarion och man ska försöka sitt bästa men rp som man använder i scenarion och så att scenarion blir bara inte roligt för dig dessutom din partner också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst serverns regler. Några exempel på regler är att: Inga rasistiska eller nazistiska uttryck är tillåtna, visa alltid respekt mot andra medlemmar och servern ska inte användas som en mötesplats för dejting; den är till för att spela

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Inte så mycket

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag har inget mer att berätta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka