Ej Antagen philipcarl | Ansökan till Servervakt [Wilhelm_dif]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

philipcarl

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? philip

Vad heter du på discord? philip 0484

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001731a282d

Ange ditt födelsedatum 24 Augusti 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. min aktivitet är väldigt bra skulle jag ändå säga jag kommer hem och vissa dagar så pluggar jag lite men efter jag har pluggat så spelar jag väl mest och på lov och hälger så spelar jag ju såklart mer så jag kanske e aktiv 5-6 timmar på vardagar och 8-9 timmar på helger och lov villket enligt mig är ganska aktivt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem i nån månad nu men jag har tidigare varit medlem på unive roleplay

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan inte ladda upp bild kan lägga upp den nedanför

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är att hålla ordningen på servern och underlätta för staffsen som förmodligen har viktigare saker för sig så t.ex om jag ser en lallare på typ mekko som spelar störig musik och tacklar folk så kan jag välja att kicka han men om jag t.ex skulle se en person begå ett värre regelbrott som typ en icke medlem som snor en bil på sjukhuset och börjar vdma då kan jag sv banna villket är en ban som är tillfällig som varar i en timme men under den timmen så kollar även staffs på klippet som du måste skicka ut och så får som avgöra om dom vill förlänga bannen eller inte.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill försöka bli servervakt här på servern för att jag känner att jag vill hjälpa till med att underlätta för staffsen och jag vill även kunna göra något om jag ser en person förstöra rpn eller begå regelbrott för om jag ser det så e det viktigt för mig att kunna göra något och inte bara stå och titta på när det händer och jag vill även bli sv för att jag vill prova på något nytt här på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. du kan abusa dina perms som sv på så många sätt men här är några exempel på några komandon jag tänker att vi kan börja med /dv detta komandot kan enkelt abusas och här kommer ett exempel jag och min polare har polisen efter oss och vi båda har bra vapen på oss som vi inte vill tappa då väljer jag att säga till min kommpis att lägga alla saker som han inte vill tappa i handsfacket på bilen och han gör det och jag gör samma sak och sen dvar jag bilen alltså tar bort den för att spara grejerna så vi inte tappar dom detta är ett exempel på abuse av /dv. sen har vi /kick detta kan även abusas och här kommer yterligare ett exempel jag går in på marjas och ser 4 personer i kön jag orkar inte vänta ut dom så jag gör valet att kicka alla i kön så jag hamnar först och får köpa bilen som jag ville köpa snabbare detta är ett exempel av abuse av komandot /kick och /svban är liknande bara att personerna du gör det på inte bara blir kickade från servern utan bannade i 1 timme. sen har vi komandot /toggleid villket kan abusas grovt i t.ex skott scenarion här kommer ett exempel jag är i en skottlossning där jag inte vet var min fiende befiner dig då väljer jag att skriva /toggleid för att se siffror över min motståndares huvud så jag kan se vart hen befinner sig och då få en fördel i scenariot viilket är abuse av /toggleid. det här var några exempel på abuse och korruption är också en sak du kan begå som sv ett exempel på det är t.ex det e din kommpis som lallar på mekko du ser det men väljer att inte göra något och bara låta det va pga att det e din kommpis det är korruption.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka