Accepterad philip7897 | Medlem ansökning [Jockekk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

philip7897

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? philip

Vad är ditt discord namn? philip_20111

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: habib alla 19 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? gillar att vara med vänner. gillar att åka bil. gillar att chilla med grabbarna

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: var väldigt sjuk så hon kunde inte jobba och hans pappa jobbade på en fabrik. habib hade det svårt i skolan och var ganska stökig. Han och hans vänner va ute ganska mycket och hängde. Och i området fans det lite äldre killar och dom var snälla mot oss så vi vart ganska nära vänner. Och efter ett tag frågade de om vi ville jobba för dom och att vi kunde känna bra med pengar. Så jag va på direkt efter som vi hade det svårt med pengar hemma. Jag började jobba ganska mycket med dom och börja känna mycket pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att jag var en mellan rp nivå men kan säkert bidra som när jag lagar bilar /me

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för vinnst man ska inte bara spela för vinnst

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? suntförnuft då jag inte rpa på skador men nu gör jag det med /me eller /sme om jag har blivit skjuten

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm att man dödar pers utan en anledning, vdm att man andvänder en bil som vapen /skydd

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

yes vation är i utv läge i nästan en månad och då vill jag testa på en ny server och ha lite rp för att under sommar har det inte varit mycket rp

Senast ändrad:
För att du ska kunna spela på unive roleplay så får du endast spela på unive roleplay ingen annan rp server!

Vidare till muntlig av @Lynx!
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka