Nekad Philip06 | Whitelist ansökning (Falken)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Philip06

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199152366895/

Vad är ditt namn i verkligheten? philip

Vad är ditt discord namn? philip#8355

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2006

Berätta om din karaktär. han heter philip nordberg och är 25 år gammal, han har under hela sin uppväxt haft bra förlädrar som jobbade på familjegården utanför stocholm. philip har brununt hår och bruna ögon han är 186 lång och älskar att spela fottbol, han är en väldigt glad och omtänksam person. han gick ut gynasiet med bra betyg. men med tiden så har philip känt att det är dags att börja söka jobb i en ny stad. philip drömer om att få jobb som sjukvårdare i den stora staden. han tror att han kommer passa perfeckt som sjukvårdare han är en lung person kan hantera strres bra och är grym på att jobba i stresiga miljöer.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag e mogen och kan rollspela bra och bidra med många rolliga secnarios. jag vill alltid utväckla mitt rolspelande och bli bätre på det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? är en super bra server och känner att jag vill ta det till nästa steg och börja söka jobb som sjukvårdare
. och kunna bidra med mer roliga

Hur hittade du Unive? har spelat på den länge men en kommpis sa hur bra servern va

Vad har du för mål med ditt rollspel? att alltid bli bättre i mitt rolspelande och hella tiden sträva efter att bli bätre. och att ta i mot tips och förbätra mig

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka