Accepterad Philip06 | Medlem ansökning | Dreamer [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Philip06

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199152366895/

Vad är ditt namn i verkligheten? philip

Vad är ditt discord namn? philip#9998

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter philip nordberg och är 25 år gammal. han har brunna ögon brunt hår och han är 187cm lång. som barn lekte philip ofta tjuv och polis på rasterna det var det bästa han visste. philip hade en väldigt bra uppväxt hanhade bra förlärdrar som båda två jobbade inom polisen. philip hade det ganska så enkelt i skolan han hade bra betyg och var en supper trvlig kille. philip har alltid drömt om att bli polis så därför sattasar philip allt han kan för att få bra betyg så han kan läsa vidare till polis. philips största intresen är träning och fottbol philip spelar fottbol med sina kommpisar varje lördag. när philip slutar 9 så har han bra betyg och kommer in på en polis utbildning. philip är så glad och det går väldigt bra för han i uttbildingen han får mycket stöd och hjälp från familjen. när philip är 23 år så är han färdig utbildad polis. som polis är philip välldig bra han älskar att hjälppa folk och göra så att stan blir en trygare plats för folket. philips personlig het passar bra in i yrket då han ät väldigt omtänksam men kan bli väldigt bestämd när det behövs. philip är med välldigt duktig på att hanter mycket presss och han är grym på att samarbeta med kolegorna- nu drömer han om att få komma o jobba som polis i den största staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde få whitelist inom servern eftersom jag är endast ute efter roliga scenarion. Jag bryr mig inte ett skit om jag blir rånad eller något liknande, jag vill bara ha roligt scenarion. Men också så tänker jag mycket på andra, exempelvis så försöker jag alltid göra ett trokigt scenario till något roligare, genom att använda mina karaktärsdrag.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? ag vill bli whitelistad på servern eftersom att jag vill vara med i en fungerande Roleplay server. Och eftersom att jag funderar på att bli Polis så behövde jag Whitelist, och de är i stort sätt hela anledningen varför jag vill bli whitelistad på servern. Men såklart så finns de ju även sociala anledningar. Jag vill ju såklart lära känna nya folk inom communityn

Hur hittade du Unive? har spelat på den länge men en kommpis sa hur bra servern va

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är underhållning och skratt i stort sätt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ett enda mål, roliga scenarion. Jag bryr mig inte ett skit om jag förlorar eller vinner ett scenario. Bara de blir roligt av de hela.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Vad är din steam profil länk? -https://steamcommunity.com/profiles/76561199095711057

Vad är ditt namn i verkligheten? - Holger

Vad är ditt discord namn? - Edit#0465

Vad är ditt födelsedatum? - 2004/01/02

Berätta om din karaktär: Min karaktär heter Abdi Svensson, han är 24 år och han har brunt kort hår, och han är ungefär 194cm lång. Abdi har en dröm att bli doktor, och kan göra vad som helst för att nå sin dröm. Abdis intressen är att plugga, gymma och hänga med kompisar! :D Han gillar även att hjälpa till, och hjälpa folk i nöd. Abdi är en väldigt trevlig person, mot allt och alla även om de inte är så trevliga mot han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? - Jag har länge letat efter en bra rp server, och jag känner att jag precis hittat den bästa av de alla. Då jag känner att de som är med är trevliga personer som man kan ha kul med. Jag vill även utveckla min rp till maximal, då jag lägger väldigt mycket tid på att köra rp eftersom jag tycker att det är väldigt skoj.(ändrad)

Hur hittade du Unive? - Jag kollar på streamers som kör och tyckte de var kul, så tittade in länken och ansöker nu :)

Vad har du för mål med ditt rollspel? - Att ha kul, för de mesta dels. Men även att få uppleva saker man kanske inte vågar irl, eller sådant man kanske inte kan göra irl. Mitt mål är att skaffa fler vänner, och ha riktigt skoj med dem.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? - Att få vänner och bli extremt bra på att köra rp. Då jag tycker det är riktigt kul, och något jag brinner för.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? - Nej det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka