Nekad philip! | Whitelist ansökning [BillyBrunsås]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

philip!

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/32142134215235235234

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad är ditt discord namn? (PO-24)philip#3746

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Jag är född i Sverige i Stockholm är 06a och mår bra gillar att spela fotboll, träna, spela och vara med kompisar och jag vill plugga ekonomi på gymnasiet och jag gör bara saker jag mår bra av som att spela fotboll, vara med kompisar, träna och spela .

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag kan hjälpa nya spelare att koma in i spelet genom att hjälpa dem.
Jag kommer bidra till en bra miljö och jag är väldigt social och lätt att prata med.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att kunna hjälpa nya spelare och för att enklare kunna få jobb osv..

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden via min kompis som tycker det är jätte kul och som har gjort att jag har fastnat i det också.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli så bra som möjligt och kunna hjälpa fler folk genom att jobba för att få en högre rank i serven

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu spelar jag inte i en annan server eftersom jag vill fokusera på denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka