Philip Norlin
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198127795255/
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip
Vad är ditt discord namn? Phille#5900
Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Niklas, han är en ung kille som kommer försöka tjäna pengar på bästa sätt. Han är en trevlig kille som kommer uppföra sig. Niklas har inga föräldrar då de dog i en bilolycka för ca ett år sen. Sen har han strugglat ute på gatan och nu är han redo att börja jobba. Min karaktär gillar att köra bil och jobba hårt. Hans dröm är att bli polis eller tjäna mycket pengar.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för jag är en seriös kille som gillar RP. Jag beter mig mot andra människor och uppför mig hela tiden. Jag kommer jobba hårt på servern och bidra med att servern blir bättre. Jag kanske kommer inspirera andra till att börja jobba lika hårt som mig.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det verkar vara en seriös server, det verkar också vara bra människor här som vill likadant som mig.
Hur hittade du Unive? Jag vart tipsad av en kompis. Andra servrar som jag har joinat har varit oseriösa så jag har försökt att hitta en ny server och nu vart jag tipsad om denna.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och kunna bidra med ett bättre samhälle inom gaming. Jag vill också kunna samarbeta med andra människor inom RP så jag hoppas att det kommer gå bra.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar ej på någon annan server just nu.
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip
Vad är ditt discord namn? Phille#5900
Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Niklas, han är en ung kille som kommer försöka tjäna pengar på bästa sätt. Han är en trevlig kille som kommer uppföra sig. Niklas har inga föräldrar då de dog i en bilolycka för ca ett år sen. Sen har han strugglat ute på gatan och nu är han redo att börja jobba. Min karaktär gillar att köra bil och jobba hårt. Hans dröm är att bli polis eller tjäna mycket pengar.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för jag är en seriös kille som gillar RP. Jag beter mig mot andra människor och uppför mig hela tiden. Jag kommer jobba hårt på servern och bidra med att servern blir bättre. Jag kanske kommer inspirera andra till att börja jobba lika hårt som mig.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det verkar vara en seriös server, det verkar också vara bra människor här som vill likadant som mig.
Hur hittade du Unive? Jag vart tipsad av en kompis. Andra servrar som jag har joinat har varit oseriösa så jag har försökt att hitta en ny server och nu vart jag tipsad om denna.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och kunna bidra med ett bättre samhälle inom gaming. Jag vill också kunna samarbeta med andra människor inom RP så jag hoppas att det kommer gå bra.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar ej på någon annan server just nu.