Philip Norlin
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198127795255/
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip
Vad är ditt discord namn? Phille#5900
Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Niklas. Niklas är 20 år och har precis blivit klar med skolan och ska ut i arbetslivet. Skolan för Niklas gick väldigt bra. Han gick ut med bästa betygen och har lärt sig det mesta man behöver lära sig i skolan. Arbetslivet kommer vara avgörande för Niklas eftersom han vill kunna starta ett företag senare i livet. Niklas har hört att det finns många jobb i denna stad och han är beredd på att börja jobba direkt. Niklas är just nu arbetslös men hoppas på att börja jobba direkt.
Niklas gillar att engagera sig vid arbete och gillar att jobba hårt. Niklas är en person som gillar att umgås med kollegor och han är väldigt omtänksam. Han tänker alltid för sig innan han gör något som det finns en risk i. Niklas har ett stort intresse inom bilar och polis. Niklas mål i livet är att kunna göra nytta i livet och kunna få företag att kunna växa.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att Unive verkar vara en bra server där man kan spela RP seriöst. Unive verkar ha många jobbmöjligeter för sin karaktär och jag tror att man kan utveckla karaktären bäst på denna server. Jag vill också kunna göra nytta på denna server. En Whitelist skulle betyda väldigt mycket för mig för då kan jag äntligen spela RP seriöst. Jag kommer också följa alla regler och vara en förebild för andra nya som joinar.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det verkar vara en seriös server, det verkar också vara bra människor här som vill likadant som mig. För att kunna jobba behöver man bli whitelistad så det är viktigt att jag får en chans.
Hur hittade du Unive? Jag vart tipsad av en kompis. Andra servrar som jag har joinat har varit oseriösa så jag har försökt att hitta en ny server och nu vart jag tipsad om denna.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att bli polis och kunna göra staden säkrare mot bovar. Jag vill också vara realistisk i mitt arbete och försöka göra rollspelandet så roligt som möjligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar ej på någon annan server just nu. Troligtvis kommer jag inte göra det om jag kommer in på denna server.
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip
Vad är ditt discord namn? Phille#5900
Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Niklas. Niklas är 20 år och har precis blivit klar med skolan och ska ut i arbetslivet. Skolan för Niklas gick väldigt bra. Han gick ut med bästa betygen och har lärt sig det mesta man behöver lära sig i skolan. Arbetslivet kommer vara avgörande för Niklas eftersom han vill kunna starta ett företag senare i livet. Niklas har hört att det finns många jobb i denna stad och han är beredd på att börja jobba direkt. Niklas är just nu arbetslös men hoppas på att börja jobba direkt.
Niklas gillar att engagera sig vid arbete och gillar att jobba hårt. Niklas är en person som gillar att umgås med kollegor och han är väldigt omtänksam. Han tänker alltid för sig innan han gör något som det finns en risk i. Niklas har ett stort intresse inom bilar och polis. Niklas mål i livet är att kunna göra nytta i livet och kunna få företag att kunna växa.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att Unive verkar vara en bra server där man kan spela RP seriöst. Unive verkar ha många jobbmöjligeter för sin karaktär och jag tror att man kan utveckla karaktären bäst på denna server. Jag vill också kunna göra nytta på denna server. En Whitelist skulle betyda väldigt mycket för mig för då kan jag äntligen spela RP seriöst. Jag kommer också följa alla regler och vara en förebild för andra nya som joinar.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det verkar vara en seriös server, det verkar också vara bra människor här som vill likadant som mig. För att kunna jobba behöver man bli whitelistad så det är viktigt att jag får en chans.
Hur hittade du Unive? Jag vart tipsad av en kompis. Andra servrar som jag har joinat har varit oseriösa så jag har försökt att hitta en ny server och nu vart jag tipsad om denna.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att bli polis och kunna göra staden säkrare mot bovar. Jag vill också vara realistisk i mitt arbete och försöka göra rollspelandet så roligt som möjligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar ej på någon annan server just nu. Troligtvis kommer jag inte göra det om jag kommer in på denna server.