Nekad philip! | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

philip!

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? inquisitor

Vad heter du IRL? Philip Lynghav

Vad heter du på discord? Janne Janneson#3746

Hur gammal är du? Jag är 15 år gammal fyller år den 29 juni

Hur många timmar har du på Fivem? 698 timmar på endast unive

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på detta jobb då jag har jobbat där ett tag nu och ser att det skulle behövas förändringar då chefen är inaktiv och gör väldigt mycket fel i sin rp. Jag vill bli chef då jag känner att jag är mogen och smart nog för att styra ett företag då jag har kunskap från verkligheten om hur man driver ett företag, Jag har koll på bilmarknaden och har sommar jobbat på bilfirma tidigare och kan värdera och få en uppfattning om vad en bil tex kan vara värd. Rp mässigt skulle det vara bra att sätta mig som chef då jag är mogen, aktiv, seriös, och vet hur ett fordonsföretag/bilfirma ska fungera i verkligheten. Jag vill bli chef för jag vill att rp på servern ska fungera och att jag kan tex med foxiz få denna bilfirma som något av det bästa som vi har haft på servern du båda vi har kunskap, jag gör detta för jag vet att jag har folk runt omkring mig som inte kommer jobba åt mig utan med mig som vi tillsammans kan skapa en trygg och bra miljö på servern med hög rp nivå. Jag har mycket planer för firman och ska se till att detta blir väldigt bra, och ni kan veta att vi inte kommer göra er besvikna.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit chef på Brittas samt att jag har jobbat på Britas i ca 2 månader samt att jag nu har jobbat på inquisitor ca 3 veckor så jag har bra koll på hur jobbet fungerar sedan har jag även varit biträdande i två månad på Saras. har även tidigare erfarenheter från hur man ska ha ett bra kund bemötande i verkligheten som förbättrar min rp.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Lasse är ca 57 år gammal och jobbar på inqusitor, han är uppväxt uppe i Wine Wood och hans far var en väldigt förmögen man detta gjorde inte Lasse och hans bror Stig-Åke bortskämda utan fick jobba för sina pengar precis som vilket annat barn. Lasse i senare ålder gick på högskolan sedan universitet och började direkt som säljchef på en ehandel detta gjord att redan som ung fick Lasse mycket erfarenhet som chef och har gjort att han har hoppat mellan många olika chefs positioner i staden. Lasse har mycket erfarenheter och är en glad samt positiv människa, han är väldigt bestämd och vet vad han vill, han är väldigt sträng och kan bli väldigt arg när det inte går som planerat, Lasse har flera intressen som bland annat bilar och motorer och därför han har börjat jobba på inquisitor på senare tid och söker nu anställning som chef på grund av hans erfarenheter.

Hur ofta kommer du vara inne? jag är inne mellan 2-6 timmar om dagen beroende på situation med prov i skolan samt privata saker som händer i livet.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart då det är en väldigt kul server att spela på

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Ja såklart.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka