Accepterad philip! | Ban överklagan [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

philip!

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/32142134215235235234

Ditt Hex-ID: 11000011a049cd2

Vad är din discord tagg? Janne Janneson#3746

Vem var det som bannade dig? Gamme#3572

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Vdm fel sme

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig då deras klipp visade att jag körde på en person när jag kör iväg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag dv en bil som skulle stå och skräpa och sprang sedan till min jag fick sladd då min bil är väldigt dåligt grepp bilen snurrade och de dsynca så jag körde på en Persson.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen var felaktig då jag anser att dv en bil som endast står och skräpar är helt normalt då det gör att servern blir mindre belastad och sedan med min Sme så hade jag nyss upptäckt den och visste inte vad den fick användas till, påkörningen var dsync efter Staff granska klippet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lärde mig av mina tidigare banns att de inte är värt att argumentera emot Philip.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej tyvärr då jag inte gjorde något fel i händelsen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man endast får använda sme på ett speciellt sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka