Nekad philip arco | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

philip arco

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012799659/

Ditt Hex-ID: 1100001002fe944

Vad är din discord tagg? philip#4997

Vem var det som bannade dig? grakke

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: failRp, suntförnuft FearRP ~grakke. Återstår: 4 dagar 5 timmar 47 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sa idiot till honom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i en bil med min vänn och vi tänkte åka långt upp på mappen sen kollade jag back och såg att det var 2 bilar bakom. sen så börjar en av dom bilarna åka förbi oss och dom lägger sig framför oss så vi krokar i en stolpe så vi satt fast. så jag och min vän gick ut ur bilen och tänkte fråga dom vad dom ville oss så jag frågar och han tar bara upp en ak-47 i handen så jag frågar om vi får gå han sa nej så jag sa idiot för att jag ville värkligen åka därifrån sen så lämnar min vän för att han vill inte att det ska hända något jag ville lämna men han med ak-47 sa hur mår du jag svarade jag mår bra sen så blev jag kickad sen när jag skulle gå in blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. aa jag skulle säga att det var en felaktig ban för att dom kom och drog up ak-47 från ingenstans sen blev jag bannad för att jag sa idiot till honom

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag råka köra in i ens kille bil när jag skulle parkera och jag blev bannad i 10 dagar men allt löste sig och jag fick snacka med ägaren av servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte kalla honom idiot för då blir han säkert bara mer arg på mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska kalla någon det dom inte är

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka