Nekad Philip är bäst | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FakeLextys

Icke Medlem
Meddelanden
187
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Mattias Eeso

Vad heter du på discord? Mattias LOVE UNIVE #7114

Ange ditt födelsedatum 26 April 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. 13.00-22.00 När jag har skola när jag inte har skola 14:00-1:00 på naten varje fredag-måndag-söndag

Hur länge har du varit medlem på Unive? 5 Månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10 Tidigare bans har jag haft om jag inte minns fel.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska hålla koll på spelarna så sköter sig och spelar med en hög och bra rp nivå. Ser man någon som lallar ska man kicka dom, ksk banna beror på vad personen gör. kortfattat så ska en servervakt hålla servern fri från lallare så man undelättar för dom andra staffsen. Är det något som inte servervakten kan lösa så skickar man clippet till högre uppsatta. En servervakt ska fortfarande åka runt och rpa, och kolla hur folk beter sig när man rpar med dom. En servervakt ska vara snäll och trevlig eller ja det ska alla staffs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att jag ska bli servervakt för att jag har mycket erfarenheter inom staff/staffarbete, är ganska aktiv iaf några timmar om dagen, är aktiv på dc och svarar snabbt, kommer hålla koll mycket ingame, mer jobb än rpa, kommer kolla så att alla sköter sig så dom inte tex powergaemar eller vdmar/rdmar. även hålla koll så folk sköter sig i twitter och i dom andra chatt kanalerna. Många lallare går runt med peds utan att ens vara medlem så kommer hålla koll på de. Ofta blir polisbilar stulna är själv polis, hoppar man ut ur bilen på torget och ej låser den så kommer någon lallare ta den. kommer hålla koll så det inte sker, men även att dom inte går runt och slår folk utan anledningar. Kommer även hålla koll på kriminella så dom sköter sig och inte dödar folk utan anledning och använder sig av suntförnuft (Gäller alla). Jag vill som sagt få bort lallare från servern och så Unive får ett ännu bättre rykte. Jag har väldigt hög rp nivå, så jag vill ta ett litet större ansvar än bara medlem, och kunna hjälpa andra staff på servern fullt ut. Jag kommer ta rimliga åtgärder för regelbrott inte överdriva med ban eller något bara för att man inte gillar personen. är mogen så kommer kunna ta mogna beslut.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man exempel tar ut pengar från företaget. Exempel om du är chef på vi säger Mekonomen du får ej gå och ta ut pengar ifrån företags kassan du kan få permanent avstängning ifrån Unive Roleplay för då har du gjort en regel brott som man inte får göra. Abuse är en sak som man inte får göra annars kan du få en bann eller en kick det bro på vad du gjorde gör abuse. Exempel viss om nån slår dig du behöver inte slå tillbaka du kan bara strunta i det han gjorde och försätta rpa som vanlig människa istället att gå och ge han en box. Men om du sparkar nån när han är i golvet så kan det vara abuse eller lall men om du typ svär och slås de är det också abuse.
 
-rep, spammar banöverklagelse för att få unban samt försnabbar ärende, och det bode du vet om du ska bli servervakt!!
 
Ja jag vet men Har så många erfanheter igenom servervakt och helper och allt annat
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top