Accepterad Philie | Ban Överklagan [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Philie

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/gsson133742069/

Ditt Hex-ID: steam:110000112efe350

Vad är din discord tagg? linus69420

Vem var det som bannade dig? lk040

Bild på banmeddelande: banunive.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde in i han 2 gånger.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var inne på auto sen låste nån in oss sen kom han som jag blev arg på vid senare skede. Han körde in lagade sin bil så sa jag t han o fråga om han kunde låsa upp. Då låste han upp sen låste han porten precis när han körde ut för att jävlas antar jag. Så jag körde ju rakt in i porten med bilen. Så när jag kom ut så blev jag förbannad på han och körde in i han inte allt för fort men bara för jag var arg på honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag har gjort fel o de säger jag inte emot men ångrar det efteråt för det var onödigt från min sida men samtidigt onödigt från hans håll att börja göra så från början.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet ej har totalt 3 bans kommer ej ihåg dom tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja skita i att köra in i honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka lite till innan jag gör något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka