Accepterad Philie | Ban Överklagan [Korpen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Philie

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/gsson133742069/

Ditt Hex-ID: steam:110000112efe350

Vad är din discord tagg? linus69420

Vem var det som bannade dig? korpen

Bild på banmeddelande: banunive.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skrev i OOC chatten att dom skulle ta mig t vanliga sjukan så jag påverkade scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev ihjäl sköten sen låg jag död o sen skrev ja att dom skulle ta mig t vanliga sjukan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej inte felaktig riktigt gjorde ju fel själv. Men visst jag skrev i OOC o kan påverkat scenariot men samtidigt så är de ju meta av dom om dom använder sig av det men det var dumt av mig att göra de men jag var frustrerad så tänkte mig inte riktigt för och ångrar det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja vdm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja skita i att skriva i OOC chatten

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att it skriva i ooc chatten under scenarion

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Varför är det viktigt att inte skriva i OOC Chatten under ett scenario?

Varför är det viktigt att inte skriva i OOC Chatten under ett scenario?
För att jag kan påverka scenariot och tex. ändra någons beslut om tex du ska ta mig när jag e död så skriver jag tex. att du ska ta mig t sjukan men du igentligen tänk o ta mig till svettlana och då¨sitter ju jag och säger vad du ska göra så vi båda inprincip gör regelbrott. Som var dumt av mig att inte riktigt tänka på då jag var frustrerad. Men till nästa gång ska jag låta bli att skriva sådant som påverkar i OOC chatten under scenarion osv. mvh!

Gör inte om det, jag förlitar mig på att du förbättrar dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka