Nekad PHILEX | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PHILEX

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? PHILIP

Vad är ditt discord namn? philip8990

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Colombo han är född i en lite stad som heter Höör i Skåne Sverige. Han hade en ganska jobbig uppväxt så han fick lösa allt själv. Han lagade maten själv köpte kläder,mat mm,. När han va 5 år så flyttade han till en fosterfamilj som han kallade familjen johnsson. Dom va en bra familj men inte tillräckligt bra. Han kom hem från skolan varje dag och mådde jättedåligt. Hans föräldrar var missbrukare hans förra familj men inte tillräckligt bra. Han bodde där i 5 år sen skulle familjen johnsson flytta till spanien barcelona. Då flyttade han till familjen karlsson och där stannade han till han blev 23 sen flyttade han hemifrån. Då flyttade Kasper igen och åkte till England London och bodde där i 7 år och nu är han i denna staden. Kasper kommer säkerligen älskar denna staden och kommer stanna ett bra tag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Då jag personligen anser att jag kan komma med rolig och bra rp till servern. Har varit med i discorden väldigt länge. Jag ser mycket potential i servern och tror att den kan utvecklas något enormt och roliga rp scenarion för båda parter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man kan spela för att motparten ska vinna ett scenario. Man behöver inte alltid spela för att vinna ett scenario utan man kan spela för att motparten också ska ha kul och få vinna. Om man t.ex har vunnit många scenarion på senaste så kan man låta motparten vinna också så att dom inte tröttnar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått och läst reglerna. T.ex vdm det innebär att man inte får använda sitt fordon som ett vapen. En annan regel är copbaiting och den innebär att man inte ska försöka få polisens uppmärksamhet t.ex att man inte ska köra förbi polisen för snabbt eller köra in i dom mm.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat rollspel i flera år. Jag skulle säga att jag har ganska mycket erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer inte på något just nu men om jag bli godkänd så kan dom på muntliga intervjun fråga mig. :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad. Inte tagit sin intervju i tid.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka