Accepterad Phelep420 | Medlem ansökning [Snake]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Phelep420

Icke Medlem
Meddelanden
335
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? phelep__

Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter gustav gustavsson och är 28 år gammal. Han föddes i tyskland men när han var 1 år så fick hans pappa jobb i svergie dom flytta därefter till svergie hans mamma var arbetslös ett ganska bra tag för att hon var tvungen att utveckla sin svenska bättre när han var 6år så hamnade hans pappa i fängelse och blev utvisad från landet och hans mamma var tvungen att jobba sten hårt för att dom skulle överleva. han hade bara en vän i skolan och efter ett tag bytte han skola
, i hans nya skola gick det väldigt mycket bättre för honom. Han gick ut skolan med väldigt bra betyg och hamnade på samhall och jobbade där i 3år. han flyttade där efter till unive han började jobba på postnord och har gjort de fram tills idag och nu vill han söka jobb som polis för det har alltid vart drömjobbet för gustav gustavsson.

Vad kan du bidra med till serverns RP? rolig och unik rp jag kommer följa reglerna jag har rpat här i 2år nu men kom nyss tbx från en pban, men iaf jag kommer hgålla mig till reglerna och försöka göra rpn roligare för alla jag rpar med

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska göra varje scenario roligt för både parterna och inte utgå ifrån att vinna varje scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har förstått alla regler då jag har spelat här i 3 år, rdm su dödar någon utan anl , vdm du använder då din bil som ett vapen, meta du tar info från utanför rpandet och använder det ig, powergaming du rpar inte på skador

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja 2000timmar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en snäll och seriös människa och det tror jag är bra för min del så jag kan använda de inom rpn.

jag blev nekad för plagiat igår men detta är min änsökan som jag skrev 2021 bara att jag har lagt till på den så jag har inte kopierat någon annans ansökan

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka