Nekad Phelep | Ban Överklagan [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Phelep420

Icke Medlem
Meddelanden
335
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121881274/

Ditt Hex-ID: 1100001453CD8BA

Vad är din discord tagg? phelep

Vem var det som bannade dig? jag vet inte

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Foodare.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag körde på ida

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde på ida när hon streama

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den var korrekt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. komme rint ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte kört på hne

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jA

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
Vem var det som bannade dig? jag vet inte
:spinning_skull:

Du skrev visserligen ”vet inte på personen som banna dig”
Vafan vill du du e fan bannad för meta och skrev till en högre uppsatt ”ta bort metan i klippet” men förstår att du saknar unive oc din gångstil som du la cirka 3600kr på

Du skrev visserligen ”vet inte på personen som banna dig”
Sitter o lurkar på unive, skäms du inte du sa senast för en vecka sen ” bara Pay to win p tolvåringar som spelar på unive swedish knight e så mkt bättre” ändå sitter du här o lurkar med ballad boss roller o allt på skrp

Sitter o lurkar på unive, skäms du inte du sa senast för en vecka sen ” bara Pay to win p tolvåringar som spelar på unive swedish knight e så mkt bättre” ändå sitter du här o lurkar med ballad boss roller o allt på skrp
Ta nu de små bokstäverna pojk lille söte.

Tillbaka