Nekad Phelep | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Phelep420

Icke Medlem
Meddelanden
335
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121881274/

Ditt Hex-ID: 1100001453CD8BA

Vad är din discord tagg? phelep#0882

Vem var det som bannade dig? vet ej men viull helst att philip ska ta detta ärende

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? tydligen för jag var inkompetent vene vad han menar med detta men aja, jag blev iaf bannad för krim utan krim för jag tog en glock från en grabb och sen vart juag inkallad i sup vi snacka lite och sedan frågar challe fall jaf är efterblivfen och sen blir jag bannad pernmanent fast att jag bara tog en glock men aja

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tog en glock sen så var chjalle skit otrevlig i sup och sen blir jag bannad för inkompetent

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja då jag ine är inkompetent skulle jag säga men mm och sen en permanent ban för krim utan krim fattar jag inte hellert sen satt han timeout på mig i 7 dagar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte tagit glcken såklart

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

senm challe som ett svar på din fråga nej jag är inte efterbliven, och en till sak vrf timeouta du mig, bra att du blockar också bara för att jag fråga vrf jag fick timeout

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka