Accepterad Phelep | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Phelep420

Icke Medlem
Meddelanden
335
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121881274/

Ditt Hex-ID: 1100001453cd8ba

Vad är din discord tagg? phelep#0882

Vem var det som bannade dig? limpis

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag dupade pengar vilkert var jävligt dumt jätte onödigt för jag vet att ´man inte kommer långt genom att fuska jag ber om ursäkt för att jag förstörde för dig 320 och till alla andra jag förstörde ekonomin för grejen var den att jag hade en patent som jag hade köpt för riktiga pengar och jag fattar faktiskt inte vrf jag valde att göra som jag gjorde men det ända jag kan göra nu är att säga förlåt och att jag lärtmig och det kommer inte hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och några till hade dupat pengar i cirka 3 dagar ksk kommer inte riktigt ihåg men nmått sånt men iaf vi dupade och jag vet faktiskt inte vad meningen med det var för jag hade redan vapen och bilaar och allt detdär så jag förstörde bara för mig själv men iaf vi dupade iaf sen efter några dagar så börjar ju folk bli misstänksamma vilket är förståligt äben som vi hade dom pengarna vi hade sen en dag så var jag borta från servern och jag vill bara att ni ska veta detta limpis eller 320 att ifall jag blir unbannad kommer nått som dettta aldrig ske igen.-

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag gjorde fel och jag vet om det men det kommer inte hända igen och jag fattar att ni inte vill ha spelare som mig på eran server men jag lovar att jag kommer ta detta seriöst och inte lalla boort chansen om jag nu får en ny chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har rpat här i 2år så kommer inte ihåg alla men jagf har blivit bannad 19 ggr tror jag men dom flesta e pwg tror jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? utgått till reglerna opch inte ha dupat, eller istället för att dupa skulle jag hoppat support direkt och visat staffsen hur man utförde den så dom kunde nerfa den direkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig men ärligt så visste jag att man inte får dupa redan innan jag gjorde de men jag var så dum att jag faktiskt dupapengarna och det är ett misstag som inte kommer upprepas,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka