Nekad Phelep | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Phelep420

Icke Medlem
Meddelanden
335
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? filip

Ditt discordnamn: Phelep#0001

Ange ditt födelsedatum 25 Augusti 2006

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för jag känner att jag har spelat på unive så pass länge så att jag är redo för att ta det steget till att faktiskt bli helper. Jag tycker att jag skulle passa bra som helper just för att jag är en ärlig person. jag känner att jag är mogen för att bli staff och jag känner att jag når upp till de kriterier som ställs för att få bli staff. Jag som helper skulle visa stort intresse om själva "jobbet" som helper och visa att jag vill göra bra för servern. Jag har varit servervakt två gånger och är det just nu också men vill ta det här stora klivet till att faktiskt bli helper igen eftersom jag har spelat på unive i snart 1 och ett halvt år. För ett tag sedan när jag var helper så jobbade jag på väldigt bra första veckan sedan vet jag inte vad som hände jag började häng amed kompisar rätt mkt vilket gjorde att jagt inbte var lika aktiv men nu ska jag göra mitt bästa för att vara en sån bra helper som möjligt.Jag som helper skulle satsa på att utveckla unive framåt så gott jag kunnat men framförallt försöka underlätta så mycket som möjligt för andra i staff teamet. Jag som helper hade lagt extremt mycket tid på att specca, Jag hade även lagt en stor del av min tid i dc ärenden. Jag lägger mycket tid på unive och jag känner att jag nu hellre vill lägga den på att utveckla unive. Jag känner även nåra i staff teamet som jag hade kunnat jobba med , När jag väll kommer sitta o specca om jag blir staff så kommer jag lägga en stor del på reports då jag vet att det är väldigt många som skickar reports, Jag kommer även försöka specca dom platserna som jag vet att det förekommer väldigt mycket regelbrott på och det vill säga piren,trygghansa,torget,sjukhusen. Just nu är jag kriminell på unive och vet att det förekommer rätt mycket regelbrott bland dom kriminella vilket jag också kommer lägga fokus på att utveckla. Jag har tröttnat lite på att rpa men i stället för att sluta helt med rpandet så väljer jag att ansöka för att bli staff då jag inte i nu läget känner för att lämna univeutan istället försöka gå steget längre och bli staff. Jag lovar att jag kommer göra allt för att vara en sån bra staff som möjligt och inte göra er i staff teamet besvikna.

Och philip jag ber om ursäkt för allt jag har ställt till med på servenr och vill nu visa att jag kan göra bättre

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Det kommer variera från vecka till vecka men just nu ser min dagliga aktivitet typ ut såhär

Måndag: 15:00-01:00
Tisdag: 15:00-01:00
onsdag 14:00-01:00
Torsdag: 16:00-01:00
fredag 12:00-03:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag blev medlem första gången 5 juli 2021 sen så vart jag bl 20 okt 2021 sen ungefär 1-2 månader efter blev jag unbannad och sen dess har jag varit medlem så ungefär 9 månader skulle jag säga.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit helper en gång tidigare vilket var det roligaste jag har varit men sumpade chansen lite då jag inte var så aktiv en vecka men om jag blir helper igen så kommer ni kunna se väldigt mycket aktivitet från min sida. Jag kan alla kommands jag vet hur man sk ahantera sina perms.

Här har ni lite commands

/sv du skriver i en chatt där alla servervakter kan se och högre om jag tror rätt
/svban (id) du bannar i en timme
/toggleid du ser personers id över dem
/revive id
/spec id du specar en viss person
/spec off du slutar specca
/ooc du skickar ut en text i ooc chatten som alla kan se
/ban id/hex
/kick id anledning
/who id du kollar om personen roller
/trust id du kan bara trusta icke medlemmar och detta gör så att de kan göra några saker som bara medlemmar kan
/detrust du gör så att personen inte längre är trustad
/noclip du flyger osynlig i luften
/m id du skriver en text till en person ingame
/goto id du teleportrar till en person
/freeze id man fryser en person
/dv du dvar bilar som bara står ivägen eller som måste bort
/clearchatforall ifall någon har skickat ut något som man inte ska eller om det spammas så brukar man skriva
/clearchatforall och
/ooc sluta spamma eller skicka inte ut annonser som gäng
/tpm du teleportrar till en plats som du har lagt marker på i mappen
/set jobb du anställer någon till ett jobb

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej förra gången jag var staff var jag supportansvarig men snabbt insåg jag att alla ansvarigheter är lika roliga så jag hade kunnat jobba inom vilken som helst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka