Nekad Phelep | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Phelep420

Icke Medlem
Meddelanden
335
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? filip

Vad heter du på discord? phelep

Ange ditt födelsedatum 25 Augusti 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar på unive nästan all fritid som jag har. Jag kommer försöka spela varje dag och dagarna jag kommer spela mest på är såklart helgerna men kommer också spela varje vardag. På vardagarna kommer det dock variera mellan tider jag kommer spela för jag började nyss gymnasiet vilket tar upp en del tid även som jag slutar rätt sent vissa dagar men vardagarna kommer jag spela mellan 16:00 till 23:00, Sen helgerna kommer jag mesta dels vara online hela dagarna om jag inte har uppgifter att gör eller annat som står ivägen. men annars är jag väldigt aktiv och kommer göra mitt bästa som servervakt

Hur länge har du varit medlem på Unive? i typ en vecka men har frågat sv ansvariga i pm fall det frf är så att man måste vara medlem i en månad för att ansöka men ingen har svarat så jag tänker att jag testar och ser hur det går med denna ansökan men utöver det så har jag spelat på unive i två år så jag vet hur allt fungerar

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) fatta inte hur man gjorde men jag kollade upp det och jag har 19bans totalt. och typ 3eller 4 dom senaste 4 månaderna

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har en stor roll i rpandet vilket jag menar med att dom underlättar för staffsen då dom kan ta mindre reglebrott så staffsen kan sattsa på större saker som skadar servern. en servervakt åker inte heller runt och letar efter regelbrott så som en staff gör utan ser dom någon som gör fel så ska servervakter ta ansvaret att banna dom, det jag kommer lägga mest tid på om jag nu skulle bli servervakt hade varit att dva trasiga bilar så det blir en bättre upplevelse för dom andra spelarna jag hade även fokuserat väldigt mycket på att få bort lallande, Jag som servervakt hade velat få ett bättre commonity och vara så hjälpsam som möjligt jag hade fokuserat på att vara en bra förebild och med de menar jag att jag kommer göra mitt bästa för att lära andra spelare som inte har spelat så mycket rp och är nya till det, Om jag väll blir servervakt och bannar någon som jag kommer göra hade jag skrivit i deras pm vrf jag valde att banna personer och vad dom ska g öra bättre i framtiden så det inte sker igen och det tycker jag alla servervakter borde göra då dom blir en bättre förebild för hela servern.jag känner att servervakt skulle vara bra att ha för jag känner att det är dags för mig att ta ett kliv framåt i univescommonity då jag känner att jag är reda att ta "jobbet" som en servervakt och jag kommer ta servervakts rollen på 100% allvar. jag vet hurt man hanterar sina perms som en servervakt då jag varit både helper och servervakt massa gånger, och nu när jag är krim igen är det bra att ha servervakt så jag tex kan dva bilar vid gänghuset.

Varför vill du bli servervakt på servern? ör jag vet hur man hanterar sina perms osv och jag känner att det hade varit bra att ha sv då jag rpar krim och det sker rätt skeva saker hela tiden jag har varit sv flera gånger och helper 2 gånger så jag vet vad det innebär och vad man ska göra som sv, jag känner att sv är bra då jag kan dv:a bilar vid gäng huset tex så det blir bättre rp, Jag brukar hänga på platser där många lallare är så jag kommer försöka göra mitt bästa för att göra servern så bra som möjlig

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. . Korruption är tex om man andvänder sina perms fel tex du dör i ett skott scenario och revvar dig själv för att inte förlåra scenariot ett annat exempel på abuse är om man skulle storma ett gäng hus och du tex har igång toggleid för att kunna se dina motståndare igenom väggen så abuse innebär att du andvänder dina perms för din egen vinning.
 
Nekad.
Anledning:
Du vart Permanent Avstängd i Maj, efter en Permanent avstängning så måste man vänta i 6 månader innan man får ansöka till Servervakt.

Du får ansöka igen i November. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top