Accepterad phantomxdpvp | Whitelist ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tim Gw

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
8
Användarnamn: phantomxdpvp

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013315063/home/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? BeetleJuice#6036

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Han har hjälm, blå ögon, han har en kostym på sig, älskar bilar han har massa bilar. Han är 25 år gammal, gillar bilar och att hänga med vänner, han tycker det är kul att köra runt i sin bil med vänner, han har också en familj, om någon skulle hota eller göra något mot en familjemedlem så skulle han få hämd på den personen

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att rpa mycket bättre än jag gjort utan whitelist, kommer spela oftare på servern och bara ha det gött med vänner, jag kommer också bli vänner och eller ovänner med massa folk.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag gillar verkligen denna servern, och att kunna få whitelist skulle vara en port för ett bättre jag.

Hur många timmar har du på FiveM? 880

Hur hittade du Multistaden? Jag kollade runt FiveM för dom största svenska rp servrarna, hittade denna och jag gillar den verkligen.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? bannad på en annan server för dom trodde jag var en moddare, men det var en annan kille.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? CMG men inte så ofta

Tillbaka