Nekad phantomxdpvp | Chef-jobb ansökan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim Gw

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
8
Användarnamn: phantomxdpvp

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor.

Vad heter du IRL? Tim

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 1100

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill gärna bli chef på vianor igen, för jag har märkt att med de som jobbar på vianor är inte inne alls, jag ser dom inte på firman, och jag vill gärna ta tag i det. Om jag bli anställd som chef igen, så kommer jag ta tag i vianor och sparka dom som inte är aktiva alls, vi ska ha ett bra företag och det ska nästan ALLTID finnas någon på firman, och om ni ser att det inte är någon där så är det bara att skriva ut i twitter! Jag vill skicka detta företaget framåt så långt det bara går. Jag kommer vara chef så länge det går, eller tills hur länge jag orkar, jag vill helst inte släppa taget i detta jobbet, jag ska försöka mitt allra bästa att göra vianor till en trygg plats där folk kan känna sig trygga och hänga uppe vid sofforna lite då och då, sen ska vi ha väldigt kul men samtidigt jobba.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit tidigare chef, jag fick en annan jobb-möjlighet, men det gick inte så bra, så jag har varit tidigare chef, och vill gärna ta över igen. För jag vill inte ha vianor som det ser ut just nu, det ska vara aktiva folk på vianor, vi ska alltid vara snälla mot kunder, och dom kunder som är negativa mot oss ignorerar vi och försöker hjälpa den personen så gott vi kan, även ifall hen är negativ. Mina gamla erfarenheter gör så att jag kan ta över vianor igen med bättre syn och försöka anställa så många det går, och få folk som verkligen vill ha detta jobbet, dom ska få chansen att jobba här, det ska alltså vara aktiva medlemmar.

Berskiv din karaktär? Han heter Tim Gw, är 30 år gammal, han älskar att hålla på med bilar, han har ju varit chef på Vianor innan så han har erfarenheter i det, han har en svart kavaj, med en vit t-shirt, svarta byxor, och ett par snygga svarta skor och en väska. Han har också en bror, som heter Theo Gw, han har jobbat på Vianor, tror han fortfarande gör det, och han har också jobbat på falck innan. Hans föräldrar har han inte sett senast när han var 4 år gammal, dom bara lämnade honom helt ensam med sin faster, som tog hand om Tim or Theo. Under deras uppväxt har dom sett massa hemska saker, som t.ex, skjutningar, inbrott osv. Hans Faster dog tyvärr när han fyllde 25, och hans föräldrar har inte haft kontakt med någon av dessa 3.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne ganska ofta, här är tiderna:
Måndag: 14:50 - 22:00.
Tisdag: 15:50 - 22:00.
Onsdag: 15:50 - 22:00.
Torsdag: 15:50 - 22:00.
Fredag: 14:50 - 2 - 3:00.
Lördag: Vaknar runt 12 - 13:00 - 2 - 3:00.
Söndag: Vaknar runt 12 - 13:00 - 22:00.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, om jag inte skulle bli chef, så skulle jag självklart fortsätta spela på multistaden, jag älskar denna servern, tycker det är mycket roliga saker som har hänt eller kan hända här, Multistaden tycker jag personligen är den bästa servern som jag spelat på, om jag inte blir chef, så kommer jag försöka söka mig till ett annat jobb, eller kanske kriminell, man vet aldrig, men om jag blir chef så kommer jag inte lämna vianor för ett bra tag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nepp. Jag spelade en server som heter CMG, det är en engelsk "RP" server, det är inte lika mycket rp där som här, där handlar det mest om bilar, vapen och det finns saker som heter "Red Zones" Där man får RDM:a vem man vill och hur man vill, men det var under sommarlovet, nu spelar jag bara multistaden :=).

Har du läst våra Regler? Ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka