Accepterad phantomxdpvp | Chef-jobb ansökan [Hezus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim Gw

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
8
Användarnamn: phantomxdpvp

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor.

Vad heter du IRL? Tim

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 1150 ungefär

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill gärna bli chef vianor igen, jag kommer var på chef så länge det går, eller tills hur länge att med de som jobbar på vianor är inte inne alls, jag ser dom inte på firman, och jag vill gärna ta tag i det. Om jag bli anställd som chef igen, så kommer jag ta tag i vianor och sparka dom som inte är aktiva alls, vi ska ha ett bra företag och det ska nästan ALLTID finnas någon på firman, och om ni ser att det inte är någon där så är det bara att skriva ut i Twitter! Jag vill skicka detta företaget framåt så långt det bara e jag orkar, jag vill helst inte släppa taget i detta jobbet, jag ska försöka mitt allra bästa att göra vianor till en trygg plats där folk kan känna sig trygga och hänga uppe vid sofforna lite då och då, sen ska vi ha väldigt kul men samtidigt jobba. Sen ska jag försöka mitt allra bästa att anställa så många aktiva personer som jag absolut KAN, jag vill att det ska vara minst 2 personer på vianor hela dagarna och att ni ska få bra kundservice.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit tidigare chef, men så blev det en annan chef och då blev jag del ägare så jag skulle gärna kunna ta över vianor och anställa så gott om personer som jag kan, och helst få en bra kundservice till er som vill fixa era bilar, det ska inte vara ett problem, om det är det, kontakta mig i mailen. För jag vill inte ha vianor som det ser ut just nu, det ska vara aktiva folk på vianor, vi ska alltid vara snälla mot kunder, och dom kunder som är negativa mot oss ignorerar vi och försöker hjälpa den personen så gott vi kan, även ifall hen är negativ. Sen ska det inte se ut som en svinstia, så om jag blir chef så ska jag införa ett så kallat "Kö-system" Det menas med att det blir oftast väldigt fullt inne på vianor, och då blir det stökigt för de som jobbar där, så om det någonsin blir för mycket folk inne på firman så ska ni lyda på de som jobbar där om dom säger att ni ska stå i kö utanför firman.

Beskriv din karaktär? Han heter Tim Gw, är 30 år gammal, han älskar att hålla på med bilar, han har ju varit chef på Vianor innan så han har erfarenheter i det, han har en svart kavaj, med en vit t-T-Shirt, svarta byxor, och ett par snygga svarta skor och en väska. Han har också en bror, som heter Theo Gw, han har jobbat på Vianor han blev chef och sedan sparkad, och han har också jobbat på Falck innan. Hans föräldrar har han inte sett senast när han var 4 år gammal, dom bara lämnade honom helt ensam med sin faster, som tog hand om Tim or Theo. Under deras uppväxt har dom sett massa hemska saker, som t.ex, skjutningar, inbrott osv. Hans Faster dog tyvärr när han fyllde 25, och hans föräldrar har inte haft kontakt med någon av dessa 3. Så hans liv har varit ganska tufft, och han skulle mer än gärna vilja ta tillbaka chef jobbet igen, det är hans dröm just nu, han vill liksom ta tag i jobbet och införa nya grejer som t.ex "Kö-system" det är ett system som sker när det blir för många bilar på firman och då kommer de som är anställda säga att folk ska ut och ställa sig i kö, och då säger dem till 1 person att han/hon ska köra in och då får de andra vänta utanför tills den personen är klar, och då tar dem in en ny osv..

Hur ofta kommer du vara inne? Jag har skola så jag kommer inte vara inne så himla mycket men jag kan ta tag i jobbet:
Måndag: 15:00 - 21:30/22:00
Tisdag: 16:00 - 21:30/22:00
Onsdag: 16:00 - 21:30/22:00
Torsdag: 16:00 - 21:30/22:00
Fredag: 15:00 - Kanske 00:00 - 02:00
Lördag: 13:00 Runt 00:00 - 02:00
Söndag: 12 - 13 - 21:30/22:00
(Jag har ganska ofta prov, har det i Fysik nästa vecka, så jag kommer försöka spela men samt öva! :D)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, jag kommer såklart fortsätta, denna servern är den servern jag älskar mest, och skulle inte lämna den ifall jag inte blir chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nopedidope.

Har du läst våra Regler? Jag har läst på alla regler och kan alla.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepppppppppppppppppppppppp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka