- Meddelanden
- 171
- Reaction score
- 8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013315063/
Ditt Hex-ID: 11000013ec441f7 (Hex)
Vad är din discord tagg? Vaping Cat#6036
Vem var det som bannade dig? Philip
Hur lång tid var din ban? 30 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM på bilfirma och staff disrespekt på dc servern.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag och min kompis åkte runt i hans tesla, vi såg då en kille som krockade sönder sin supra, och inte rpade på det (powergaming) sedan gick han ur bilen och vi frågar då han hur kör du? Då blir han jävligt förbannad och säger kör härifrån era horungar med er tesla, jag hoppar då ur bilen och säger vad fan säger du? Då muckar han emot, då säger jag kom då, han kommer då närmare och puttar till mig, får in ett till slag på mig, sedan av självförsvar får jag honom på marken, men det var väldigt dumt av mig att fortsätta slå honom när han låg ner, jag skulle egentligen bara knockat honom, sedan hoppade jag in i min kompis bil och drog därifrån, detta var väldigt dumt av mig, jag skulle bara knockat honom istället för att bara döda honom sådär, förlåt. Sedan med staff disrespekten, jag gick direkt till pm till philip och frågade om det verkligen var rdm, då svarar han att jag skulle göra en report isåfall, sedan skriver han att det ska va så jävla svårt, då skriver jag "aa", detta var inte ett smart svarval av mig, jag vill bara be om ursäkt och få en chans till, snälla jag ber.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte runt i hans tesla, vi såg då en kille som krockade sönder sin supra, och inte rpade på det (powergaming) sedan gick han ur bilen och vi frågar då han hur kör du? Då blir han jävligt förbannad och säger kör härifrån era horungar med er tesla, jag hoppar då ur bilen och säger vad fan säger du? Då muckar han emot, då säger jag kom då, han kommer då närmare och puttar till mig, får in ett till slag på mig, sedan av självförsvar får jag honom på marken och när han väl ligger på marken så slår jag honom ett apr omgånger till, jag skulle inte överreagerat så mycket, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Förlåt mig.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, jag skulle bara knockat honom och inte slå ner honom och när han väl ligger på marken inte slå honom ett par omgångar till, detta var väldigt dumt tänkt av mig och jag vill be så hemskt mycket om ursäkt, och med staff disrespekten ber jag också hemskt mycket om ursäkt för, jag skulle inte svarat med "aa" utan jag skulle svarat med att jag förstår. Förlåt mig, multistaden är en server jag verkligen vill utveckla min RP nivå på, och när jag får en ban för en sak jag gör fel, då förstår jag hedanefter att jag aldrig ska göra om just det, jag kommer även lära mig att om någon slår mig ska jag inte slå ner han och stå och sparka på han, det var väldigt dumt av mig och jag ber så hemskt mycket om ursäkt.
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för olika saker under min RP tid på multistaden. Varje ban jag har fått har det satt en punkt i min hjärna att det ska jag aldrig göra om igen, samma sak kommer hända om jag blir unbannad för just det jag gjorde nu, jag vet inte vad jag tänkte med, men jag vill bara be om ursäkt för hur jag betedde mig under situationen/scenariot, förlåt mig från botten av mitt hjärta, jag älskar multistaden och jag vill inte ge upp sådär. Tack.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rapportera till staffsen om det istället för att bara ta hand om situationen själv, detta var ej smart av mig och jag ber verkligen om ursäkt. Sedan med discord bannen, jag kunde bara skriv att jag förstår och inget mer, det var ett idiotiskt svar av mig att skriva "aa", så förlåt mig.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att rapportera till staffsen om minsta lilla grej, så kan jag se om dom kan göra något åt situationen. Sedan har jag lärt mig att respektera staffsen/ägarna mer, så förlåt mig för hur jag tog situationen, snälla, ge mig en chans till, jag vill inte sluta RP:a på multistaden, tack för att du har läst och ha en trevlig dag!
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000013ec441f7 (Hex)
Vad är din discord tagg? Vaping Cat#6036
Vem var det som bannade dig? Philip
Hur lång tid var din ban? 30 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM på bilfirma och staff disrespekt på dc servern.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag och min kompis åkte runt i hans tesla, vi såg då en kille som krockade sönder sin supra, och inte rpade på det (powergaming) sedan gick han ur bilen och vi frågar då han hur kör du? Då blir han jävligt förbannad och säger kör härifrån era horungar med er tesla, jag hoppar då ur bilen och säger vad fan säger du? Då muckar han emot, då säger jag kom då, han kommer då närmare och puttar till mig, får in ett till slag på mig, sedan av självförsvar får jag honom på marken, men det var väldigt dumt av mig att fortsätta slå honom när han låg ner, jag skulle egentligen bara knockat honom, sedan hoppade jag in i min kompis bil och drog därifrån, detta var väldigt dumt av mig, jag skulle bara knockat honom istället för att bara döda honom sådär, förlåt. Sedan med staff disrespekten, jag gick direkt till pm till philip och frågade om det verkligen var rdm, då svarar han att jag skulle göra en report isåfall, sedan skriver han att det ska va så jävla svårt, då skriver jag "aa", detta var inte ett smart svarval av mig, jag vill bara be om ursäkt och få en chans till, snälla jag ber.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte runt i hans tesla, vi såg då en kille som krockade sönder sin supra, och inte rpade på det (powergaming) sedan gick han ur bilen och vi frågar då han hur kör du? Då blir han jävligt förbannad och säger kör härifrån era horungar med er tesla, jag hoppar då ur bilen och säger vad fan säger du? Då muckar han emot, då säger jag kom då, han kommer då närmare och puttar till mig, får in ett till slag på mig, sedan av självförsvar får jag honom på marken och när han väl ligger på marken så slår jag honom ett apr omgånger till, jag skulle inte överreagerat så mycket, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Förlåt mig.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, jag skulle bara knockat honom och inte slå ner honom och när han väl ligger på marken inte slå honom ett par omgångar till, detta var väldigt dumt tänkt av mig och jag vill be så hemskt mycket om ursäkt, och med staff disrespekten ber jag också hemskt mycket om ursäkt för, jag skulle inte svarat med "aa" utan jag skulle svarat med att jag förstår. Förlåt mig, multistaden är en server jag verkligen vill utveckla min RP nivå på, och när jag får en ban för en sak jag gör fel, då förstår jag hedanefter att jag aldrig ska göra om just det, jag kommer även lära mig att om någon slår mig ska jag inte slå ner han och stå och sparka på han, det var väldigt dumt av mig och jag ber så hemskt mycket om ursäkt.
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för olika saker under min RP tid på multistaden. Varje ban jag har fått har det satt en punkt i min hjärna att det ska jag aldrig göra om igen, samma sak kommer hända om jag blir unbannad för just det jag gjorde nu, jag vet inte vad jag tänkte med, men jag vill bara be om ursäkt för hur jag betedde mig under situationen/scenariot, förlåt mig från botten av mitt hjärta, jag älskar multistaden och jag vill inte ge upp sådär. Tack.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rapportera till staffsen om det istället för att bara ta hand om situationen själv, detta var ej smart av mig och jag ber verkligen om ursäkt. Sedan med discord bannen, jag kunde bara skriv att jag förstår och inget mer, det var ett idiotiskt svar av mig att skriva "aa", så förlåt mig.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att rapportera till staffsen om minsta lilla grej, så kan jag se om dom kan göra något åt situationen. Sedan har jag lärt mig att respektera staffsen/ägarna mer, så förlåt mig för hur jag tog situationen, snälla, ge mig en chans till, jag vill inte sluta RP:a på multistaden, tack för att du har läst och ha en trevlig dag!
Har du läst våra regler? Ja