Nekad phantomxdpvp | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim Gw

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013315063/

Ditt Hex-ID: 11000013ec441f7 (Hex)

Vad är din discord tagg? Vaping Cat#6036

Vem var det som bannade dig? Hammarl0f

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov FearRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom valde att banna mig för att jag inte RP:ade rädd, vilket efter jag körde därifrån kom på att detta var väldigt dumt gjort av mig, jag skulle bara fortsätta scenariot och inte bara smita sådär, förlåt mig så hemskt mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis vilner åkte till club de muneno för dom sa att det var fest, vi gick bakom baren och tänkte "Detta är nog inte så bra" Sedan så kom jag ut, sprang full fart ut därifrån satte mig i bilen och väntade på vilner, han kom efter mig med Hammarl0f bakom sig med en UZI, han hoppade då in i bilen och vi körde iväg, detta var väldigt fel av oss, jag vill bara säga förlåt och att vi skulle bara fortsätta scenariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, jag tänkte inte efter när jag gjorde det. Jag skulle tänkt på konsekvenserna jag kunde fått om jag gjorde det. Utan vi skulle bara stannat och fortsatt scenariot som redan var på gång, istället för att smita som små kycklingar, förlåt mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för många möjliga grejer, men tagit lärdom av varje ban jag någonsin har fått, jag har även tagit lärdom av denna bannen, och det ska aldrig ske igen, ifall jag får en chans till så kommer jag verkligen sköta mig och alltid lyda regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat RP:a rädd och stannat så dom kunde göra vad dom skulle göra från början istället för att bara springa ut i en hög hastighet, hoppa in i bilen och köra därifrån, detta var väldigt dumt av mig när jag väl tänkte efter, förlåt mig så hemskt mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att alltid RP:a i vilket scenario jag än är i, om detta skulle hända igen skulle jag tänka efter noga och gå utifrån regeln FearRP, det var väldigt dumt av mig att inte RP:a rädd för att det bryter ju självklart mot regeln FearRP vilket menas att man ska värna för sitt liv, förlåt mig.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top