Nekad phantomxdpvp | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim Gw

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
8
Användarnamn: phantomxdpvp

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013315063/home/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: BeetleJuice

Vad är din discord tagg? BeetleJuice#6036

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "The user is banned from this guild"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fattar varför staffsen bannade mig, jag var väldigt dum och skulle INTE skrivit vad jag skrev, det var så dumt av mig, om jag får en andra chans så kommer jag inte skriva något liknande eller något som kan bryta mot reglerna, jag gillar verkligen denna servern och vill gärna ha tillgång till discorden igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Dom höll på att skriva om en kille som heter "Pettersson" och att han hade dupat över 100 miljoner, och alla skrev t.ex "Bra gjort philip", "helt rätt" och "bra sagt philip, älskar dig" och dumma jag satt där och tänkte "dom är ju simpar" och jag tyckte det skulle vara roligt att skriva att dom simpade för philip, men sen så blev jag bannad och jag vill gärna få en andra chans på discorden, jag ångrar allt jag sa om simps och så, jag tyckte det var roligt så länge det varade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, det var inte smart att inte tänka efter vad som skulle kunna hända om jag skickar det här, jag vill bara säga, ingen är en simp okej, jag vill bara säga förlåt och skulle mer än gärna kunna få en andra chans och jag kommer bete mig och inte skriva något utan att jag tänker till, och om jag känner att det inte är så smart att skriva det så håller jag käften helt enkelt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De andra var på fivem servern, inte discorden, men jag fick ban för jag var kaxig på greenzone, och jag har lärt mig efter den bannen att tänka efter om vad jag säger, för det kan leda till stora problem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sitta där och titta och inte skriva något som jag inte borde gjort, jag vill GÄRNA komma in på discorden och ha det kul med alla andra medlemmar på discorden, jag gillar verkligen att spela på multistaden, och jag saknar att få tillgång till discorden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att tänka efter innan jag skriver det jag tänker, ett exempel är "Vad skulle kunna hända om jag skrev detta?" och inte bara spotta ut ordet som jag vill skriva, förlåt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka