Accepterad phantomxdpvp | Ban överklagan [nikalss0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tim Gw

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
8
Användarnamn: phantomxdpvp

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013315063/home/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: BeetleJuice

Vad är din discord tagg? BeetleJuice#6036

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? metagaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag antar väl för att det var 2 pers som kidnappade mig och min vän satt och kollade på tiktok samtidigt väldigt högt, så jag glömde muta, så jag hörde aldrig när dom sa att dom tog min komradio så jag skicka till polisen, det var dumt av mig att inte muta när jag var i ett scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle ta ut pengar för jag skulle köpa bil och nyckel, då kom det en tjej och en kille i en mercedes g wagon och tog mig, samtidigt satt jag i ett samtal med min kompis som kollade på tiktok ganska högt, och då sa dom tydligen att dom tog min komradio och sånt, men jag hörde inte det, så jag ringde polisen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, jag skulle mutat vid ett scenario, istället för att sitta och inte höra vad dom säger. Hedanefter kommer jag muta när detta sker igen eller något liknande sker, förlåt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för ganska många saker, men inte meta, men jag har fortfarande lärt mig av dom mistag jag gjort, och kommer lära mig av detta mistaget med.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat muta discord för att höra vad dom sa för att inte skapa trubbel eller så, förlåt mig, jag vill gärna ha en chans till på multistaden, gillar verkligen denna servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att muta vid scenarion, iallafall stora eller sådana som man behöver lyssna ifall någon har tagit din komradio eller liknande.

Har du läst våra regler? Ja

din ban överklagan har godkänds.
låser & akriverar
tänk på detta till nästa gång, meta aldirg. läs reglerna igen!

Tillbaka