Accepterad phantomxdpvp | Ban överklagan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim Gw

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
8
Användarnamn: phantomxdpvp

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013315063/home/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: BeetleJuice

Vad är din discord tagg? BeetleJuice#6036

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM På GZ (Jag var utanför Greenzonen)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att det var dumt av mig men det gjorde mig så arg när dom höll på att köra en polisbil och dom tog en 740 rakt in på firman och krockade in i min kollegas bil, men det var inte så smart av mig att döda dom, det jag skulle gjort var att ta med dom och åka långt bort för att slippa dom, men det gjorde jag tyvärr inte, utan jag slog ner dom, men jag tyckte att dom blev så jobbiga tillslut så jag blev kokande inombords och bara drog ner 2 av 3, men förlåt mig, kommer inte hända igen, jag har fattat att man inte ska döda en person för dom är jobbiga.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min biträdande chef var och chillade på vianor, men sen kom ett par barn in, då tyckte vi inget om det, men sen tog dom en volvo 740 och krockade in i en kollegas bil, då kickade vi ut dom, dom höll på att komma in hela tiden, vi tröttnade på dom, jag körde sedan en till arbetsförmedlingen, men resten var kvar på vianor, sen kom det andra barnet, då blev jag så trött på dom så jag slog ner dom istället för att slippa dom, sen efter det blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, det var inte smart av mig att slå ner folk bara för dom var väldigt dryga och höll på, jag skulle bara tagit dom långt bort för att slippa dom, men det gjorde jag inte och nu sitter jag här och gör en ban överklagan, jag älskar denna servern och skulle gärna vilja komma in igen, förlåt för vad jag gjorde nu och allt jag har gjort förr.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inget mycket som har varit inblandat med RDM, men jag har lärt mig att jag ska tänka efter vad som kan hända innan jag gör som jag vill göra, det kan ju leda till konsekvenser, men jag har en kort stubin, så jag tänker inte igenom det när jag blir så arg som jag blev, men jag ska försöka sköta mig i framtiden, förlåt mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skicka ut dom och tagit dom till t.ex garaget eller så, men inte slå ner dom för det var inte ett bra val av mig, så jag vill bara säga förlåt och vill gärna spendera min helg på den servern jag gillar mest av alla servrar jag har testat genom min tid på fivem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska slå folk bara för dom kan vara jobbiga och stökiga och jag ska hedan efter säga till folken att sticka härifrån och inte bara slå ner dom bara för dom är jobbiga, förlåt mig. Tack för att du läste detta, ha en trevlig fredag!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka