- Meddelanden
- 171
- Reaction score
- 8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013315063/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Tim Gw
Vad är din discord tagg? Merry Crysler#6036
Vem var det som bannade dig? Alexx
Hur lång tid var din ban? 12 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM och FailRP
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom valde att banna mig för jag betedde mig dåligt, jag inser nu att det inte var smart att säga inavel till han och då valde han att slå mig och då blev jag förbannad och slog tillbax, men jag fick första slaget, så jag var alltså den som fick ner han först, det var väldigt dumt av mig och jag ska se till att det inte händer igen på greenzone.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick fram till ett par killar, men det var en kille på en voi som började köra på mig från ingen anledning (VDM) och då blev jag ganska arg och sa inavel till han, då blev han arg och skulle slå mig, men jag fick ett slag på han och fick ner han, sen blev vi båda bannade.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, jag ska verkligen se upp nästa gång för det var på greenzone och det var inte smart, varför jag gjorde det var för att han VDM:ade mig med voi först av allt. Men jag skulle inte blivit så arg, jag skulle bara skitit i det och låta staffsen ta hand om det.
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för olika saker, men varje gång har jag lärt mig nått nytt och inte att göra om den saken igen, det gäller även för denna bannen också, jag vill bara säga förlåt, jag mer än gärna spela på multistaden igen, tack.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta staffsen ta hand om det för han vdmade mig med en voi från första början, och jag skulle inte blivit så arg på han, men jag vill bara säga förlåt och jag ska se till så det ej händer igen.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte bli arg så lätt och om någonting händer ska jag låta staffsen ta hand om det.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Tim Gw
Vad är din discord tagg? Merry Crysler#6036
Vem var det som bannade dig? Alexx
Hur lång tid var din ban? 12 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM och FailRP
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom valde att banna mig för jag betedde mig dåligt, jag inser nu att det inte var smart att säga inavel till han och då valde han att slå mig och då blev jag förbannad och slog tillbax, men jag fick första slaget, så jag var alltså den som fick ner han först, det var väldigt dumt av mig och jag ska se till att det inte händer igen på greenzone.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick fram till ett par killar, men det var en kille på en voi som började köra på mig från ingen anledning (VDM) och då blev jag ganska arg och sa inavel till han, då blev han arg och skulle slå mig, men jag fick ett slag på han och fick ner han, sen blev vi båda bannade.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, jag ska verkligen se upp nästa gång för det var på greenzone och det var inte smart, varför jag gjorde det var för att han VDM:ade mig med voi först av allt. Men jag skulle inte blivit så arg, jag skulle bara skitit i det och låta staffsen ta hand om det.
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för olika saker, men varje gång har jag lärt mig nått nytt och inte att göra om den saken igen, det gäller även för denna bannen också, jag vill bara säga förlåt, jag mer än gärna spela på multistaden igen, tack.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta staffsen ta hand om det för han vdmade mig med en voi från första början, och jag skulle inte blivit så arg på han, men jag vill bara säga förlåt och jag ska se till så det ej händer igen.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte bli arg så lätt och om någonting händer ska jag låta staffsen ta hand om det.
Har du läst våra regler? Ja