Phantompungen
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? vilmer
Vad är ditt discord namn? Phantompungen
Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Olsen ,35
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,opartisk, rolig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Johan växte upp med en mamma som jobbade som polis och det var där allting började om drömmen att vara polis. Johan är utbildad till att vara polis men han har inte hittat ett jobb än.
Vad kan du bidra med till serverns RP? 500 timmar rp:ande som polis. seriöst rp.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man låter den andra parten vinna olika scenarion ibland och sig själv ibland.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har alltid följt reglerna inom en server då alla mina bans har varit felaktiga.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming, NLR, powwergaming, RDM, VDM,
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? file:///C:/Users/Vilme/Pictures/Screenshots/Sk%C3%A4rmbild%202025-07-10%20205303.png file:///C:/Users/Vilme/Pictures/Screenshots/Sk%C3%A4rmbild%202025-07-10%20205311.png
Vad är ditt discord namn? Phantompungen
Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Olsen ,35
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,opartisk, rolig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Johan växte upp med en mamma som jobbade som polis och det var där allting började om drömmen att vara polis. Johan är utbildad till att vara polis men han har inte hittat ett jobb än.
Vad kan du bidra med till serverns RP? 500 timmar rp:ande som polis. seriöst rp.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man låter den andra parten vinna olika scenarion ibland och sig själv ibland.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har alltid följt reglerna inom en server då alla mina bans har varit felaktiga.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming, NLR, powwergaming, RDM, VDM,
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? file:///C:/Users/Vilme/Pictures/Screenshots/Sk%C3%A4rmbild%202025-07-10%20205303.png file:///C:/Users/Vilme/Pictures/Screenshots/Sk%C3%A4rmbild%202025-07-10%20205311.png