Accepterad pfashizzle | Medlem ansökning [HiPyxsol11]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pfashizzle

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Åkerberg

Vad är ditt discord namn? Pfashizzle

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 1987

Berätta om din karaktär. Sten Hårdh - Från Skuggorna till Strålkastarljuset

I den mörka och skrämmande staden Unive, där korruption och brottslighet frodades, föddes Sten Hårdh. Han växte upp i skuggorna av stadens farligaste kvarter, omgiven av brottslingar och farliga individer. Redan från en tidig ålder lärde sig Sten att överleva i den hårda och ogästvänliga miljön.

Stens liv var en ständig kamp. Hans familj kämpade för att få pengarna att räcka till mat och tak över huvudet. För att hjälpa till började Sten tidigt utföra små jobb åt de lokala gangstrarna. Han agerade som budbärare, smygtjuv och ibland även som distraktion för att hjälpa andra att fly undan polisen. Genom dessa farliga uppgifter lärde sig Sten att vara snabb, tyst och strategisk.

Men trots den hårda miljön hade Sten en stark vilja att bryta sig loss från brottslighetens grepp. Han använde varje tillfälle till att lära sig och utveckla nya färdigheter. Sten började studera själv, och hans nyfikenhet ledde honom till datorer och teknik. Han blev snart en skicklig hacker och använde sina färdigheter för att avslöja korruption och avlyssna stadens mörka hemligheter.

En ödesdiger dag, när Sten försökte avslöja en stor korruptionsaffär, upptäcktes han av de skuggiga krafter som han hade blottlagt. Han tvingades fly för sitt liv och gick under jorden. I sitt gömställe fortsatte han att utveckla sina färdigheter och bygga upp en identitet som ingen kunde spåra.

Efter månader av isolering och träning, kände sig Sten redo att återvända till Unive, inte längre som en marionett åt de kriminella krafterna, utan som en rättvis kraft för förändring. Han hade nu siktet på att bli en del av stadens poliskår.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra RP då jag kommer att höja jobb RPn och ta mitt rollspelande så seriöst som det går så att jag kan utveckla servern. Vill också bidra med underhållande och bra RP'at polisarbete.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst det innebär att man prioriterar den andra personens framgång och välbehag i en situation

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Att inte döda någon med bil, logisk tänkande, Rpa på skador mm.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har bara kört lite "light" RP på några servrar innan, men inget seriöst.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ingenting.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka