Nekad petz2z123 | Chef-jobb ansökan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

petz2z123

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mikelsson

Vad heter du IRL? Emil

Vad heter du på discord? yoggi12#9999

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? 2022

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? ag har en liten plan på hur jag ska utveckla jobbet, i det stora så vill jag främst höja jobbets aktivitet. Då vill jag inte bara anställa så många som möjligt och hoppas på att det blir bra. Jag kommer därför vara väldigt noga vid anställning och befordringar, jag kommer sätta rätt så höga krav på de personalansvariga och försöka hitta de som jag vet kommer hjälpa till att förbättra bilfirman. Jag vill hellre ha färre anställda som är mer aktiva än en massa anställda men ingen ordning. Jag kommer även att agera professionellt som chef och ta ansvar, samt försöka mitt bästa för att hålla personalen motiverade och glada. Jag tänker att man kan göra det genom att ge ut bonusar, ha tydliga mål som t.ex. ett mål för hur många bilar man säljer på en vecka, men kan även innebära en befordring. För att utveckla bilfirman ännu mer har jag funderat på att anordna bilbudgivningar. Vi bestämmer en tid och så öppnar vi nån timme tidigare för att alla som är intresserade ska kunna anmäla sig till att ställa ut bilen på budgivningen, andra aktiviteter skulle kunna vara bilutlottningar, bilshower. Jag har även tänkt på att satsa på ett par samarbeten mellan de olika företagen, så kan man till exempel ha möten lite då och då för att se hur det gått med samarbetet. Vi kommer även vara väldigt öppna åt folks förslag, jag tänker att det är viktigt att vara öppen till förslag för att man ska kunna förbättra saker.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Min erfarenhet inom att vara chef på Unive så har jag har varit bitr chef på mc spec för ett tag sedan. Jag har även varit flertal chefs positioner långt tillbaka, har varit lite allt möjligt från sjukvårdare till mekaniker. Jag vet grunderna och så lite till om hur man agerar som en chef. Jag vet även hur viktigt det är med att ha en aktiv chef inom företaget och vad det påverkar om man inte har det. Jag har rätt så starka erfarenheter inom bilfirma yrket, jag har inte varit chef på en bilfirma tidigare men har jobbat som bilförsäljare. Jag har även rätt så koll på grunderna på hur bilformor fungerar, jag vet hur de mesta funkar och hur det går till vid anställning, bilsäljning osv. Sen har vi mina personliga erfarenheter inom fivem, jag har runt 1000 timmar på fivem. Förstår att det inte säger så mycket om hur bra man är på att rollspela men det visar någonstans mitt stora intresse för roleplay. Jag har även en seriös rollspels nivå o gillar att rpa socialt, jag tror yrket skulle passa mig.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag flertal timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

-rep Kopierat en annan ansökan rakt av. Han är inte lämplig som chef om man inte kan lägga tid på att skriva en egen ansökan.

-rep han har kopierat från nån annans chef ansöka som e vidare till en muntlig borde inte bli chef inkompetent

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka