Nekad petz2z123 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

petz2z123

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199231865244/

Ditt Hex-ID: 11000014bcb119c

Vad är din discord tagg? petz2z#9999

Vem var det som bannade dig? KevinChang07

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: QSQSQWSQWSQW.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja jag fick vapen av en kurrupt polis och så sa han att jag skulle sjukta troxy och då gjorde jag de men jag ångra mig att jag gjorde de för att jag ville hoppa support på han har clip och allt på de så ni kan få se de men jag vet att jag gjorde fel förlåt för de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja jag åkte med en snut så a han kolla handfack och då så gjorde jag de och då så sa han att jag skulle sjukta troxy och folk och de e min vän som e kurropt och då så fick jag vapen av han sen så sköt vi två på piren och då så blev jag bannad men nu efter hand så e jag helt dum i huvudet att jag gjorde de för jag vet alla regler och jag har clip på de när han gädde mig vapnet och jag vet att jag gjorde fel men jag kommer inte göra om om jag lir bannad men jag vet att jag skulle va bannad men inte perma ksk 7 dagar bara

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att han gjorde rätt då jag gjorde terrordåd men jag har lärt mig nu och kommeri nte göra om de jag vill bra rpa på servern och ha roligt med folket på servern

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad nån gång innan förutom de här nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte lyssna på den där polisen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja gätte mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka