Nekad Pettssonchicken | Polismyndigheten Ansökan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pettssonchicken

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 25 Maj 2004

Vad heter du på discord? Izze#3427

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Ungefär 1100.

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara aktiv så ofta jag kan. Jag kan inte säga en generell tid pågrund av mitt jobb som fotbollsdomare inom elitfotboll.

Vad heter du? William Ekwall

Hur gammal är du? 27

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? Förklarar gärna detta muntligt om det finns möjlighet.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Säkerhet, att lag och ordning skall efterföljas, och rättvisa skipas.

Vad som inte får glömma bort är polislagarna är något av det viktigaste vi har är polislagarna. §1-§29.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet en hel del för att vara ärlig. En av mina föräldrar arbetar som ingripandepolis samt på sjöpolisen. Går det att ta detta muntligt? Känner att jag gärna tar detta med någon utav er muntligt om det går, känns bättre då.

Har du några tidigare erfarenheter? Går inte detta under ovanstående fråga?

Hur är du som person? Om egenskaper efterfrågas: Noggrann, frågvis, effektiv/produktiv, juridisk, omtänksam, social, samarbetar gärna, m.m

Är det något vi bör veta om dig? Nej, det är det inte. Inte mer än att jag hoppas på att jag får möjlighet att prata med någon av er rekryterare och där gå igenom dessa frågorna mer utvecklat, känner att jag kan utveckla mer, samt att ni lär känna mig bättre i ett samtal.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka