Nekad pettson | Medlem ansökning [Noaho]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pettson

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199012649612/

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? joe_mama#7199

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter jönnson petterson och föddes 2000 och växte upp i sverige han hade en tuff upp växt med vapen och droger. han börja göra kriminela saker i tidig ålder. han börja sno bilar,moppar,saker från affärer och han börja till och med att köpa vapen, han sålde vapen i skolan och droger. efter ett tag blev polis kopplade och sos och då bestämde han sig för att sluta med allt skit nu siktar han på att bli polis och försöka få andra ungdomar att sluta med sånt han gjorde när han var ungdome. och han e intreserad av sport och bilar och att bli polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag kommer bidra med att följa reglerna och göra så andra följer reglerna. och sen kommer ja bidra med bra saker som till exempel jobb. pengar och andra saker

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra till en väldigt god och seriös rp och kommer inte bara för min egen vinst utan andras vinstor också

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man ska tänka på alla i scenario och inte bara på sig själv du ska kunna förlora ett senario och allt handlar inte bara om sig själv det handlar opm andra och det ska vara roligt att rpa

Hur hittade du Unive? min kompis tipsa mig om denna server och jag kolla upp på youtube och tyckte de såg roligt ut så jag ville spela på den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka