Nekad pettson | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pettson

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012649612/

Ditt Hex-ID: 11000013eba1a8c

Vad är din discord tagg? neeeeeeeeeejjjjjjjoooo eller Clark oloffson#7199

Vem var det som bannade dig? jag kan inte se vem som bannade mig på discord

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-20 064059.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Asså, jag måste ju erkänna att jag var rätt otrivlig där på Discord-servern. Jag drog till med en hel del fula ord, och nu ångrar jag verkligen hur jag betedde mig. Det var som om jag bara förlorade all självkontroll och bara la ut all min frustration på alla andra. Jag inser nu att det var verkligen inte okej, och jag är ledsen om jag sårat någon eller skapat dålig stämning. Jag vet att det inte är någon ursäkt, men jag hade en dålig dag och var inte i bästa sinnesstämning. Jag borde ha tagit en paus och inte låtit det gå ut över er andra. Jag lovar att försöka bli bättre på att hantera mina känslor och inte låta dem ta över. Vi är ju här för att ha kul och stötta varandra, inte för att skapa konflikter. Jag hoppas att ni kan förlåta mig och ge mig en chans att visa att jag kan vara en bättre medlem av vår community. Tack för att ni är så tålmodiga med mig, och jag lovar att jag ska göra mitt bästa för att bidra till en positiv och respektfull atmosfär här på servern."

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Alltså, det var som att världen gick åt skogen när jag blev bannad från servern. Jag blev så jäkla frustrerad och visste inte vart jag skulle ta vägen med allt. Så istället för att ta ett djupt andetag och lugna ner mig, så släppte jag ut all den där ilskan inne på Discord-servern. Jag vet att det var totalt fel av mig. Jag borde ha hanterat det på ett bättre sätt. Men ni vet hur det är, ibland blir man bara så upprörd att man tappar förståndet. Jag ville aldrig skapa dålig stämning eller göra någon ledsen. Nu i efterhand, så inser jag att jag borde ha pratat om det istället. Förklarat mina känslor och bett om hjälp. Vi är ju en community här för att stötta varandra, inte för att bråka och stöka till det. Så, om ni kan ge mig en chans till, så lovar jag att jobba på mig själv. Jag vill vara en positiv kraft här på servern och bidra till en härlig stämning. Tack för er tålamod med mig, jag hoppas verkligen att vi kan fortsätta ha kul tillsammans och glömma det här lilla missförståndet."

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. alltså jag förstår verkligen nu varför ni bannade mig från servern. Det var verkligen inte okej det jag gjorde, och jag ångrar det så himla mycket. Det var liksom som att jag tappade fattningen totalt och lät all min frustration gå ut över er, och det var ju verkligen inte rätt.

Jag vet att jag inte hade någon rätt att bete mig så där, och jag önskar att jag hade tänkt efter innan jag agerade så impulsgreppigt. Ibland blir man ju bara så jäkla frustrerad, och det är som om allt bara kokar över.

Jag hoppas så innerligt att ni kan förlåta mig för det jag gjorde. Jag vill verkligen bli en bättre medlem av vårt community och bidra till en positiv och rolig atmosfär här på servern. Jag lovar att jag ska jobba på mig själv och vara mer medveten om hur jag påverkar stämningen.

Tack för att ni har varit så tålmodiga med mig, och jag hoppas att vi kan fortsätta ha kul tillsammans och glömma det här lilla hickandet. Jag är verkligen tacksam för att ni gav mig den här möjligheten att lära av mitt misstag."

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad på discord servern tidigare så kan inte skriva något här

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag insåg verkligen i efterhand att jag kunde ha agerat helt annorlunda när jag kände den frustrationen bubbla upp inom mig. Istället för att låta ilskan ta över och skriva de där orden, borde jag ha tagit en stund för mig själv. Att bara andas djupt och försöka lugna ner mig själv hade nog varit ett betydligt bättre sätt att hantera situationen.

Ett annat alternativ som jag nu inser jag kunde ha gjort var att helt enkelt stänga av datorn eller telefonen, och kanske sysselsätta mig med något helt annat. Att spela ett avslappnande spel eller hänge sig åt en hobby som jag gillar, skulle säkert ha hjälpt mig att släppa ut ångorna på ett mer produktivt sätt.

Det är alltid lätt att vara efterklok, men jag ser verkligen nu att det fanns så många bättre sätt att hantera situationen på. Genom att ta ett steg tillbaka och reflektera över vad som pågick hade jag kunnat undvika att lägga ut min frustration på er alla.

Jag hoppas innerligt att ni kan förlåta mig för mitt beteende. Jag lovar att jag kommer att lära mig av detta och sträva efter att vara en mer positiv och stödjande medlem av vår community. Jag uppskattar verkligen er tålamod med mig, och jag ser fram emot att vara en del av en mer positiv atmosfär på servern framöver."

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag och jag lovar att aldrig göra om detta igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp jag förstår ta er tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka