Nekad pettson | Ban Överklagan [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pettson

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012649612/

Ditt Hex-ID: 11000013eba1a8c

Vad är din discord tagg? Clark oloffson#7199

Vem var det som bannade dig? Tropical

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-05 202457.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja nu vet jag att detta inte är en bortförklaring men dem banna mig för terrodåd men min polare spelade och han var stupp full

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt och chilla i soffan och drack lite öl och min kompis var stup full och ville spela så jag sa han fick sen efter det så kolla ja tv lite och han sitter och spelar tills jag hör att han sitter och skriker och skrattar när han skjuter och då ser jag att han spelar på fivem och jag fick panik och ser att han skjuter inne på polis huset och innan jag han rädda det så blev jag p bannad och så jag gick jag till soffan igen skit arg och så skrattar han jätte högt igen och då ser jag va han skriver i dc occh då till exempel att du philiå är b*g och han skrev n-ordet åt dig och massa annat och e väll då permanent bannad från dc också och önskar att ifall denna överklagan blir godkönd så vill jag att ni skulle kunna lägga till mig i dc igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nä det var jo självklart inte en felaktig ban utan staffsen bara gör så servern blir bättre och tar bort sånna här spelare men de va jo inte jag som spelade men mitt konto

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag och jag har lärt mig av minna misstag det e därför inte det var jag som gjorde detta regelbrott och då min kompis gjorde detta och jag e fortfarnade sur som fan att jag inte kun nat komma hem spela på den roligaste servern jag någonsin spelat på och alla pengar jag la ner på det och dem bara försvann så dära

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat inte låtta min kompis spela på servern då jag visste han var full och inte höll koll på vad han gick in på för spel för jag trodde han bara skulle spela gta 5 alltså vanligt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag vet man inte ska göra så och jag hoppas min kompis fattar det också efter jag fucking slog han så hårt att han fick ont även fast han var full och då brukar man inte känna så mycket och detta kommer aldrig ske igen för om denna godkänts så kommer ingen än jag spela på denna server förutom jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det helt och hållit

Absolut. Det var kanske inte du som gjorde regelbrottet utan din kompis men jag tänker ändå att det är ditt ansvar för vad han gör? Ditt konto, ditt ansvar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka