Accepterad pettson | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pettson

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012649612/

Ditt Hex-ID: 11000013eba1a8c

Vad är din discord tagg? Clark oloffson#7199

Vem var det som bannade dig? Siggeed

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-26 195152.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde ett misstag i ett senario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på en skott losning mellan poliser och sons och så dog jag av en bugg och fråga om ress sen spawnmenua jag och jag vet att man inte får göra de tänkte inte på vad jag gjorde sen snacka jag support och sen fick ja en bann men dem i sup va jävligt chill och snälla

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var jag som gjorde fel och jag vet att jag gjorde fel och det är inget jag kommer att göra om i alla fall och att det var ganska omoget

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har fått bann tidigare men de är olika banns och jag har aldrig gjort om ngn av dem bannsen igen så jag lär mig av minna misstag och att jag inte kommer att göra om ngn av bannsen jag får eller jag kommer nog inte få fler banns för jag lär mig varje dag om nya regler eller regler jag har missat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att jag hade väntat senariot ut och att jag inte hade använt spawnmeny

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att det är fel att spawnmenya i ett senario och speciellt i ett skott senario

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det helt och hållit

Detta får inte ske igen. Sker det igen kommer det resultera i P bann.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka