Nekad pettson | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pettson

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012649612/

Ditt Hex-ID: 11000013eba1a8c

Vad är din discord tagg? Clark oloffson

Vem var det som bannade dig? tropical

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-17 125138.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett terrodåd och att de innebär jag då sköt ner ett antal personer utan andledning och att det då leder till att jag förstår för dem jag dödar och även dem på servern och bara försör deras rp. och att jag även gjorde ett stort misstag och detta då ledde till att jag blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne på servern och allmänt gjorde ingenting och körde runt i mina bilar kolla mina vapen kanske sälja något och efter det så snacka jag med mina polare och vi hade inget att göra och så mer än att köra i våra bilar snacka med folk och ha kul. och från ingenstans sa min polare att vi gör något kul och han sa vi gör terrodåd och jag tänkte de skulle vara kul och så men de jag inte tänkte var mina handlingar efter de jag gjorde. så allt började med att vi planera med vad vi skulle göra och sånt sen efter de gick ja in på polis stationen och börja skjuta alla jag såg där inne och då även blev bannad direkt. och jag tänkte inte på handlingarna efter då jag blev permanent bannad på servern och sen även så tog dem bort min krim och banna mig på discord och då började jag ångra allt direkt och visste att min tid på unive är över ör alltid och jag har saknat alla grejer man kan göra där så länge och bara hatar mig själv för jag gjorde det och jag älskade rp nivån som var där på servern och att det alltid fanns mycket folk att spela och snacka med

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ingen felaktig bann då tropical som bannade mig gjorde rätt beslut att banna mig i med att jag gjorde terrodåd och förstörde deras rp stund på servern och att det allmänt är bara tråkigt att göra det jga gjorde och att jag själv hade nog blivit rätt sur om det hände mig och jag ångrar jag gjorde det över mitt hjärta. och unive var de ända jag längta till hemma att sätta mig och spela på eran server. och de jag vill säga är att ni gjorde rätt i att banna mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och jag ångara allt ihopa jag har blivit bannan för jag råka säga n ord då jag trodde min mic var mutat men att jag löste det med staffsen och dem fattade min situation och sen har jag gjort ett terrodåd innan och att jag trodde jag lärde mig från de att jag inte skulle göra det igen men tydligen inte då jag gjorde det igen och jag hatar mig själv för att jag förstårde för andra men även min karriär på unive. Jag har också blivit bannad för ta polis vapen efter dödat poliser men då detta hända när ja var ny och visste inte bättre då jag har fyllt 16 och lärt mig mycket sen sist och jag har växt upp och då jag verkligen vill spela här igen och kanske bli staff och lära andra att sånt jag gjort är fel och kommer leda till banns precis som sånna brott jag gjort

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka ett steg till att inte göra de jag tänkte och jag skulle tänkt till om vad som hände efter jag gjorde terrodådet men det gjorde jag jo inte utan fortsatte med de jag gjorde och fick mig själv bannad. då jag hade kunnat bara forstätta köra mina bilar och ha kul istället för att fucka andras rp och när dem hade en bra tid inne på servern

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har defenetift lärt mig nu och att jag har en helt annan rp nivå just nu då jag spelat lite på små servrar och spelat med en hög rp nivå och jag kommer aldrig göra något som detta igen. då jag kommer spela seriöst och utveckla min rp ännu mer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp jag förstår ta er tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka