Nekad pettson | Ban Överklagan [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pettson

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012649612/

Ditt Hex-ID: 11000013eba1a8c

Vad är din discord tagg? neeeeeeeeeejjjjjjjoooo

Vem var det som bannade dig? det vet jag inte då det inte stog på discorden vem det var

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-17 124435.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var vädligt otrvelig i discord och förolämpa väldigt många i dc och skrev oläpliga ord

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade blivit bannad inne på unive och var arg och då så skrev jag massa olämpliga saker inne på dc som jag riktade mot hela serven och jag menar absolut inget av det jag sa och sakanar communitit inne på dc när man skrev med folk kollade klipps och bara snacka med nya människor

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill börja med att uttrycka min uppriktiga ånger och erkänna att mitt beteende som ledde till min bann på er plattform inte var felaktig. Jag inser nu att jag bröt mot era regler och riktlinjer och förstår att det inte var rätt av mig att agera på det sättet. Jag ångrar djupt mina handlingar och insikten har fått mig att inse vikten av att respektera gemenskapens riktlinjer och upprätthålla en respektfull och hälsosam miljö för alla användare.

Jag vill betona att mitt agerande inte var en reflektion av de värderingar som er gemenskap förespråkar, och jag åtar mig att bättre förstå och följa era regler framöver. Jag inser att en sund kommunikation och respekt gentemot andra användare är avgörande för en trivsam upplevelse på er plattform.

Jag hoppas innerligt att ni kan överväga att häva mitt bann och ge mig en chans att visa att jag kan följa era regler och vara en positiv del av er gemenskap. Jag är redo att lära av mina misstag och göra mitt bästa för att bidra till en mer positiv och hälsosam miljö på er Discord-server.

Tack för att ni tar er tid att läsa detta och för ert arbete med att upprätthålla en trygg och trivsam miljö för alla användare. Jag hoppas innerligt på en möjlighet att återansluta mig till Unice Discord och visa att jag har förändrats och förbättrats som användare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vill börja med att tacka er för att ni tagit er tid att överväga mitt tidigare bann och för att ni ger mig möjligheten att återigen förklara min situation. Jag förstår att detta inte är mitt första bann på er plattform och jag inser nu att jag inte har lärt mig av mina tidigare misstag så som jag hade hoppats.

Trots mina tidigare erfarenheter och banntid, har jag tyvärr fortsatt att bryta mot era regler och riktlinjer. Jag är fullt medveten om att detta är oacceptabelt och jag är besviken över mitt beteende. Jag inser att jag har brustit i att följa de riktlinjer som är nödvändiga för att upprätthålla en positiv atmosfär och en trivsam miljö på er Discord-server.

Jag lovar nu att ägna tid och uppmärksamhet åt att noggrant läsa igenom alla era regler och riktlinjer. Jag är fast besluten att aldrig mer upprepa de fel jag har begått. Jag vill verkligen vara en del av er gemenskap och bidra på ett positivt sätt.

Jag hoppas innerligt att ni kan överväga att häva mitt bann och ge mig en sista chans att visa att jag kan följa era riktlinjer och vara en ansvarig och respektfull användare på er plattform.

Tack för er tid och förståelse. Jag ser fram emot möjligheten att bli en bättre medlem av er gemenskap.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vill erkänna att det fanns alternativa handlingssätt som jag hade kunnat vidta för att undvika mitt ban. Jag inser nu att jag inte agerade på bästa möjliga sätt i den situationen, och jag är djupt ångerfull över mitt tidigare beteende.

Jag hade, med större omtanke och eftertanke, kunnat välja en annan väg och undvika att bryta mot era riktlinjer. Jag inser nu att jag borde ha varit mer uppmärksam på mina handlingar och tagit hänsyn till hur de påverkar andra och plattformen som helhet.

Jag vill lova att jag har lärt mig av mina misstag och är fast besluten att göra saker annorlunda framöver. Jag kommer att vara mer försiktig och respektfull i min interaktion med andra användare och följa era regler noggrant för att undvika att hamna i en liknande situation igen.

Jag hoppas innerligt att ni kan överväga att ge mig en möjlighet att bevisa att jag har förändrats och att jag kan vara en ansvarig och respektfull medlem av er gemenskap.

Tack för ert överseende och ert arbete med att upprätthålla en positiv miljö på er Discord-server. Jag ser fram emot att bli en bättre och mer respektfull användare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter mitt ban har jag fått en värdefull och lärorik erfarenhet. Jag vill betona att jag har tagit detta tillfälle på stort allvar och verkligen lärt mig av mina tidigare misstag. Jag förstår nu att mitt tidigare beteende var oacceptabelt och bröt mot era regler.

Jag har ägnat tid åt självreflektion och har arbetat aktivt på att förbättra mitt sätt att interagera med andra användare och följa era riktlinjer. Jag har insett att en sund och respektfull kommunikation är avgörande för en positiv atmosfär på er Discord-server.

Jag är fast besluten att vara en ansvarig och respektfull användare på er plattform och att inte upprepa de misstag jag tidigare har gjort. Jag är redo att visa er att jag har förändrats och att jag är redo att vara en positiv medlem av er gemenskap.

Tack för att ni överväger mitt åtagande att lära mig av mina misstag och förbättras som användare på er plattform.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp jag förstår ta er tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka