Accepterad Pettersson | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Petterssonx

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Pettersson

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/420blazeitcopscantrapeme

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin Pettersson

Vad är ditt discord namn? Pettersson#2693

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2003

Berätta om din karaktär. Edward ”Eddie” Regrell 1995-09-01
Edward är ursprungligen från Sverige
ADHD, Dyslexi
Edward hade en mycket svår uppväxt.
Hans föräldrar dog när han var 1 i en bilolycka så han har bott hos en fosterfamilj som misshandlade han både psykiskt och fysiskt.
Intressen: Fordon överlag, Vapen och sist men inte minst droger
Edwards började hänga med kriminella gäng och gjorde olagliga saker som gjorde han jagad av hela stan

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer RPa seriöst och kommer bjuda på skratt, bus och en hel del fuffens. Kommer även skapa roliga scenarion och inte vara någon nobody

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker att RP med fler spelare är mycket roligare då det nästintill alltid finns någonting att göra.

Hur många timmar har du på FiveM? 95h

Hur hittade du Multistaden? Jag kollade runt lite serverar och då såg jag antal spelare var ganska högt så jag tänker väll att det aldrig blir en tråkig stund

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, jag har inte blivit bannad på någon annan server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja det gör jag, Svenska Skogen, Bryggeriet, Deadline och Heartbreak

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka